Wednesday, December 29, 2010

aku rase aku hebad bila

* aku dapat buat addmath dan bile check jawapan,, jawapan aku betul

*top student klas aku jumpa aku tanye " cane ang blaja hah ?''

*bile aku jalan org len yang ke tepi.. aku straight je... ke aku besar sgt depe takut? wateva

*kawan aku kate ''aku suka gaya ang cakap..''

*ape aku buat org tak marah

*aku siap homework

*kawan aku kol semata-mata nak tanya aku siap homework ke tak..takot lah tu kalau aku siap.. cis !

*cikgu puji aku..

*cikgu fizik soh aku tules formula kat depan sbb kekawan aku blur sume

*kengkawan aku pagi-pagi lgi dah mintak buku nak pinjam jawapan

*habes je exam kawan aku memasing tanya ''ang dapat buat tak?''

*kawankawan aku cakap ''ang mesti A punya''.. padahal tak pon

*orang ikot cakap aku..

siket je upenye yang bleh buat aku rase hebad.. haha... nanti nak buat entry ape yang boleh buat aku rase kenyang.. haha

No comments:

Post a Comment