Saturday, January 29, 2011

lama nya ta makan

gaya aku sembang macam mak aku ta bagi makan plak kan? wahaha.. baca mak aku ni, pang kiri kanan aku dapat..haha..bek tu de poin,, aku nak cite satu makanan ni..more kepade jajan.. kau ta penah makan meh sini aku luku pale sket..hamboi..bandar sgt la konon..makann ni mesti ade lah waktu kite kanak2 zaman tak akil baligh lagi, zaman-hingusan, zaman paki baju-suar len kale. haha.. tapi sebenarnye, skg pon ade g..tp susah nak jumpe..ade certain kedai je jual g..kire kedai runcit tu dari dulu smpai skg tak-penah-nak -maju.. haha...


ade ari tu,, aku g satu kedai runcit ni setelah 2-3-kedai aku pusen tak jumpe gak jajan ni..aku cari punye cari,, tade..pastu aku g kaunter.. aku kate''apek,, itu ****-**** tade ke?''. then apek tu jawab, ''ayee,,itu makann org tak mau makan sudah.kamu je nak makan lagi''. cis !die nak kate aku out-off-date versi berkias la tu.. last2 aku jumpe gak..bukan satu aku beli.. SEDOZEN oke.. SEDOZEN ! puas ati aku.. haha..


korang dapat tak bende ape aku sembang ni? tak dapat g? lamda sungguh anda..tape..tape.. sat aku search google cri gambar..nak tangkap sendiri,,last aku makan tahun lepas..sat ye..sat ye...


ha! dah jumpe!! nak tengok ?? jum.. jum..
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
TADA !!!

ni la menatang tu..kahkah...

penah makan tak ?pena makan tak ? sedap kan? kamon lah.. life kau tak best gile kalau tak penah rase benda ni..hahaha..aku kalau makan benda ni,, leh habes sedozen ni by a day je.. tapi pk sayang je,, aku makan satu sehari..haha,,, kalau aku makan bende ni,, aku habeskan rice ball die dulu..coklat aku tinggal makan last-last.. hahah..sedap ottt! salute la sape yang cipta bende ni..die buat aku rase nak benti kedai borong tiap bulan..cis..

nak ke? nak ? nak ? sile kontek mr. nyam-nyam pah di mane-mane public tepon, atau send ON NYAM-NYAM PAH dan send ke 33333.. haha.. pang aku bg..

DUSH ! DUSH !

No comments:

Post a Comment