Wednesday, February 2, 2011

come on lah


naaaahh.. besa aku tempek muka die.. ape tujuannya? kamonlah,, belog aku ni untuk org hensem2 je..aha..har hensem je mamat ni.. ari tu,, aku g BILLION,, nak beli eskem RM2.50 (dah nek arge ye skg),, then aku nampak mamat ni duduk becakung nanges..muka hensem bangang,, aku pon approach.. aku cakap 'laa..nape nanges ni? mak mane mak?''..pastu die jawab,, 'hilang...'dengan sedu-sedannye..pastu,nak dijadikan cite,, mic kat kaunter perkhidmatan pelanggan rosak,, so aku bawak mamat ni jumpa mak aku..''ibu ! ni die hilang mak''..mak aku pon cakap,, ''bawak balik lah''..sampai umah,, 2-3 minggu,, tak de waris tuntut,, then dengan rasminya die jadi boifren aku..
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-

ye.ye.tu sume tipu.. ye.saya tau.sila tumbuk.sila tumbuk.

No comments:

Post a Comment