Tuesday, May 31, 2011

owaaaaaa..

waaaa.. ni ape ni ?? tempat ape yang dah bersawang-sawang ni(ayat HANIN)
mak datok,, lama gila tak hapdate menatang ni. besalah. orang ade anak.. kene utamakan anak dulu.. mana g penting? anak ke belog ? wahahaha.. len macam bunyi dah. anak tekak oke. aku utamakan anak tekak aku.. waktu nak update blog tetibe die siren soh makan, aku makan dulu. tu yang berhabok blog aku ni.

ok. kelaot .

weh nak setori ape ni.. aku baca blog kakak aku sat2 tadi. pejadahnya die melalut sorang2. marah2. pastu tak point sape2. agak2 aku lah,, kalau aku yang buat salah tu,, aku pon tak terasa. die marah aku ke ? tak sebut nama pon. wahaha.. sori kak yang. btw,, kalau nak marah tu sebut je nama minah/pakcik tu. bia tersentap sanubari kental die yang dah diselaputi nikotin dan juga tar tu..puihhh...

ok. kesungai.

cuti. sekarang cuti. 2 minggu plak tu. macam2 leh jadi.. kalau baby2 yang baru lahir 2 pon lepas ni dah umur 2 minggu. besar pnjg dah.. haha.. btw,, skolah aku lagi syiok tahap kat nak g tepi tingkap sambil jerit,, uyooo... cuti 3 minggu !!! haha.. gila tak gila.. tapi ade syarat pulak. spa dok jauh je boleh extend cuti.. untuk golongan2 macam aku ni,, yang umah ''jauh sgtsgt'' ni,, tak dibenarkan sama sekali untuk extend kan cuti aku pehhh.. menyirap darah gua sampai tengkuk bhai... asal gua tak leh ?? depe ingat mak gua kaya pa nak bayar minyak dok ulang alik tepen nun... kan gua dah pakai worg kakak gua ni.. haha.. act tak kesah pon,, sbb pak aku mmg tade nawaitu nak izinkan anak die extend cuti,,. even hari rya pon. org len sebuk men bunga api/mercun cina kat umah,, die tetap soh anak die balik skolah... wahaaaa...banyak sgt ke aku makan nasi kat umah ni ???

tatau nak cite pe.. ni HANIN la ni.. macik ni sebok soh aku hapdate menatang ni... syiuuh.. 

No comments:

Post a Comment