Tuesday, January 24, 2012

i hate when ppl talk about politic !

waaah .. ni nak marah ni.. bukak je FB status kau mesti pasal politik.. even not every day, kalau every day mmg aku unfriend kau terus. bongok.. tak de bnda lain ke nak cita selain politik , kak oi.. ohh. brader pon terbabit sama.. kelam haram jadd lah kau.. kau tak tau pon mana satu salah mana satu betul kan.. kau dah taksub ngan sesuatu smp bnda salah pon kau kata betul..sampai kentut pon kau kata wangi.. wat the hell, bro ??


kau dok soh org permpuan tutup aurat lah, share pasal agama lah tapi kau ckp benda yang tak tau betul salah dia boleh pulak, kan ? kelaaaas kau bang.bukan ke kalau cakap sesuatu yang tak tau betul ke salah tu tak elok dan kalau tak betul lah fakta kau tu, bukan jadi FITNAH ke, broooo ? bukan ehhh.,. pendidikan islam aku penah lah C tapi semedang nya A je.. haha


kau ni nak kata pemberita pon tak kot2 tau isu semasa lebih dri org len.. nak kata wartawan pon tak..menganggur je.. tapi berita dr mulut kau kalah mami jarum.. cepat woo.. siapp memb*b*2 kan org lagi... lu mandat besar mana nak b*b*2 kan org hah, manusia ??? even aku mulut macam longkang pon aku tak mencarut kan org..lu muka suci la,, tapi hati busuk der.. busuk..

ok. stop marah2. setan tu. setan. tapi buat lepak chill sudah lah people. tak yah nak gabra sgt kan.. kelam kelibut mcm ayam berak kapur pehal ?? tak macho ahh mencarut2 ni.. bongokk, bangang sudah lah.. mesra sikit.. tak yah men binatang2.. kurang sgt sopan nya.. haha..

**aku nak kau baca blog aku. kot boleh terasa.. aku malas nak sound depan. aku pon tak baik mana.. kita buat lepak ye bro.. tak yah kelam sgt.. chilll.. :)

No comments:

Post a Comment