Wednesday, February 8, 2012

aku suka dia. dia tak suka aku ? godai . haha

assalammualaikum feremfuan2 yang comel dan jejantan yang tak sehensem aaron aziz sekalian. haha.. pnjg bongok mukadimah aku.. grr.. nampak title aku ?? kelam kan? yes i noe. that title sgt kelam sgt gaya mintk lempang. tapi ade aku kesah ? bhaha..kerek haraam malam2 ni.. :)

waktu sekolah dulu2, tak kira lah rendah ke, menengah rendah ke, menengah atas ke aku mesti ade sekor dua jejantan yang aku suka.. bhaha.. dasar tak lawo ! tak comel ! ade hati nak minat anak org.. hey3, who cares dude ? i dont ever care.. biar lah aku nak minat dia.. kau minat org simpan.. pastu dia lalu lalang muka malu2 kucing mintak lempang... kalau yg puteh tu merah2 muka.. kalau yg tak brape nak puteh sgt tu, err pusing kiri kanan bt2 sibuk.. hek3 gaya aku tak tau.. eh2, mengata diri sendiri.. haha.. 

waktu sekolah rendah aku tak ingt lah aku suka sapa.. haha.. budak kelas pon aku ingt beberape ketol je.. haha.. tu pon yang lawa2 belaka dan yg comel2... yang muke biase2 tak de le aku ingt.. haha.. tak dpt nak meninggalkan memori dalam ingtan aku ni.. muka2 budak hingusan.. budak tak matured.. hari tu pon ade classmate aku dajah 3 tny ingt dia lg tak.. haha.. swear tak ingt..aku just berckp jujur je.. then dia unfriend aku.. hekeleh.. gua dulu dajah 3 bodoh je der.. nak ingt sipir pon merangkak (ok ni tipu. aku pndai math. haha) ni nak ingt kau. pirrraaaah !

naik sekolah menengah, aku blaja istilah kapel.. haraaam kolot sgt ahh.. skg budak dajah 5 pon dah kapel putus kapel putus... gua fom 1 baru tau kapel tu ape.. tapi aku tak de ahh kapel dulu.. dah muke tak lawo, tak putih, pegi skolah naik proton saga je.. mana ade org nak.. bhaha.. dri fom1 sampai fom3 aku ingt aku ade minat sorg senior ni.. haha.. cam bongok sket.. rasanya kakak aku cam kot.. dia anak cgu jugak.. aku akan jumpa dia waktu balik sbb duduk kat kusi stok anak2 cgu je dok situ sbb menunggukan parents yang tak reti2 nak balik.. haha.. bodosss kan.. duduk sebelah je boleh tangkap syok.. haha.. aku fom 2 kot dia blahh.. pegi mana ntah..ade kat mlsia lg ke pon gua tak ambil kesah.. tapi aku tak penah syok pon dgn budak klas aku.. eh, klas lain ade.. bhaha.. ni kalau kakak aku bca ni konfem dia bahan aku.. ade ahh aku minat sorg budak klas lain kan..sama batch..sbb aku minat ade lah kerana beliau sgt tawaduk dan merendah diri.. haha.. tapi, kesyokkan aku ni tak menonjol sgt lah waktu dulu..dah matured sket skrg baru terasa syok.. bodosss do.. tapi skrg tak dah. reject. brr.. gaya dia nak aku je.. btw, ade aku kesah ? tak.

bila masuk seratas, yeaaah the kegatalan aku mula terserlah dalam diam.. kawan dgn kgkawan gatal, so aku terjebak sama ekoran pengaruh rakan sebaya.. haha.. tapi aku still pgg rekod tak penah kapel k.. pssst.. org tak nak do.. bhaha.. kat seratas aku ade minat this one guy. ouh tak bleh nak bg detail sbb kawan seratas aku follow blog aku.. bhaha.. but enough to say yg aku sgt suka manners dia.. bila dia lalu depan kelas aku kawan aku mcm taik g tendang kaki aku.. nampak sgt kan ? bt bodoh dah ahh.. fail betul dalam belakon.. hampeh. siyes aku akan senyap kalau dia masuk kelas aku konon2 nak bt hw..ape kau tade kelas ke der..ececeh.. maluu aku nak bt bising.. nak tunjuk gak perangai baik aku kot bleh dapat feedback.. ok..negative. haha.. aku boleh kira bape kali kiteorg berckp.. tu pon sbb pelajaran..dia mmg tade life.. oke case closed.

korang penah tak waktu onl fb pastu tgok kat chat box org yang korang suka tu tgah onl gak ? pastu korang gelabah suka tapi tak bt pape..usha je point hijau tu kat chatbox dgn dlm hati kot2 dia nak chat..haha..pastu dia offl.. kau pon bt bnda lain dgn hati yang hampe nak gila..pastu tetibe dia onl balik dan korang seronok nak haram again.. dan still tak bt ape sampai dia offl ? penah ? ok aku penah do !!! haha.. sila bhan.. sila bhan aku.. tapi penah sekali tu menjadi pulak..dia chat ngan aku.. seronok gila bhai.. tapi nak tny pasal upu. aku pon, jawab dgn eksited dan dia end dgn thanks. errrr.. bodosssss

so, adekah ini yg dimaksudkan dgn cinta bertepuk sebelah tgn ? err.. aku tak penah bertepuk pon do. ok tak leh guna.. n now, aku minat sorang jejaka ni.. handsome dia gua tak boleh cerita.. mcam aaron aziz.. macho bgg.. muka jantan.. tade men jambu2 mempelam semua.. puihh.. badan tough mcm aaron aziz.. erghh,, senang cite perfect physically.. mental aku tak leh jamin lg.. haha.. nak tau sapa ?? segan do nak ckp.. aku baru tau aku suka dia baru2 ni..sbb aku stiap kali aku tengok dia aku senyum..ececeh.. nak tau sapa? haha.. aku sukaaaaaa... 







AARON AZIZ!!!


haha.. siyes bangang kan aku.. duhh.. berani aku bt post ni.. btw, nak malu ape do.. mcm kau tak penah suka sesapa.. tak de perasaan sgt ke kau ni..ececeh..dayus ! dayus ! haha.. lu suka cakap suka.. boleh diskus.. haha

ok. godai.. assalammualaikum..

selmt mlm :)



2 comments:

  1. eaaa name kite same laa hehe. arifah ariffin jgk :))

    ReplyDelete
    Replies
    1. sebb tu saya follow blog anda. teruja pulak jumpa nama sama :))

      Delete