Friday, February 10, 2012

lelaki dan motor berkuasa tggi ? auu semat

assalammuaikum semua.. pe habaq do ? sehat ? tak ? pegilah mkn ubat. mengada2.. lempang karang. haha. aku tny aku jawab sndri.. semat kan.. forever alone. T-T

baca title aku? haha.. over nak mampooos kan.. tapi, who cares, do . so that tajuk lah aku nak menggebang memalam buta ni.. haha.. malam2 cam gini je aku bleh pgg lappy.. sesiang bpk aku bwak skolah.. mlm sket beliau guna bt homework.. so beliau pas aku memalam buta sbb beliau tau anak feremfuan beliau ini bakal tidur pada pukol 2 ke 3 pg. ok. stop bercerita pasal beliau..haha..

jap aku googling.



ahhhh.. semat do.. kau bygkan aku naik pakai jaket hitam, helmet hitam, suar hitam kilat, sarung tangan hitam di tengah mlm yang hitam..ohhoo..konfem mati kene lggr.. haha.. reject this even semat nak mati.. sbb ade satu tempat duduk je.. helo.. laki gua nak campak mana ? haha



oke.. ni ade tmpt bonceng..alolo.. comel do motor ni.. haha.. kau bygkan (again, haha) kalau kau bawak moto ni pastu gf kau konkot naik blakang.. aisehh.. heaven kan.. haha.. tahik lu.. tp ni hitam gak.. kang pkai bju hitam karang tenggelam kau.. tak nampak.. reject jugak.. haha



ha ! ha! ni.. harem semat do.. gua rasa nak bg kiss 100 kali kat motor ni.. haha.. merah pulak tu.. alololo.. sweet aku habaq hg ! sit pon merah.. adoi.. siyes aku nak ni.. pakai jaket hitam g pasar tani beli ikan.. tenganga mulut mak jemah k.. menangis beliau.. haaha.. aku pon tak phm knp.. haha



ohooooi.. ni pon comel do.. merah hati.. haha.. rasa nak cubit2 je.. haaa.. kan ade 2 sit tu.. kau satu.. laki kau satu.. g jejalan tepi pantai..haraaam.. sweet bgg ahhh.. haha.. rasa nak kasi lempang.. haha


kan..kan..semat kan..aku tau kau jeles sbb kau pakai motor kecik je.. haha..aku pernah ckp kat bpk aku hasrat aku ni.. banyak sbnrnya hasrat aku yang aku dah hujahkan kat bpk aku.. haha.. tak terikut beliau.. salah satu hasrat aku nak naik moto ni.pakai jaket hitam..do,, menggigil kaki aku nak.. haha.. bonceng pon jadi sbb gua tade lesen moto..pffft.. kehendak bukan main tapi basic tade.. haha.. go hell lah.. 

selalu gua tgok pacik2 je bwk moto cam gini..ape hal gua tak tau.. tak de plak cikaro2 hensem aku nampak bawak ni.. aleh2,, moto biase jugak... haha.. waktu time fom5 dulu, waktu tu time balik kg..ade lah sorang fom4 ni anak org kaya mana gua tak mau kesah.. yang gua kesah nya, bapak dia ambik dia pkai motor ni.. hokhok.. menangis gua lihat.. dia sarung jaket hitam kaver baju batik sekolah. pakai sarung tgn hitam.. pastu bonceng bpk dia. do.. semat do.. memasing kgkawan beliau telan air liur sambil pandang beliau blaaah.. nasib gua port jauh sket.. kalau tak malu kalau beliau perasan gua nangis sedu sedan teringin nak naik.. haha.. ok aku tipu.. terkilan ja sbnrnya..

hahaha.. so, ade sesapa nak bawak gua naik ni ???


chow.. lapa do..



No comments:

Post a Comment