Tuesday, March 27, 2012

27th march 2012

hey hey hey. adakah aku sorang je baru tau blogspot ni dah new version or korang pon still pkai yg lama ? tgan aku sgt gatal nak tkan 'upgrade now' than it feels really awkwaaaaard.. haha. tak da bnda best pung, blog. upgrade ke tak ni ? choi !

ouh, this just as iklan.. haha

we have about 2 months to just stay at home, upgrade the size of butt, watching the stupid tv's programmes and online 24/7 bfr going to any university, matric or etc. aku dah letih tgok kain nak jemur, sampah nak sapu, pinggan nak basuh dandan kucing nak bg makan. haha. aku nak buku. aku nak belajar. aku nak tension sikit2. aku nak duittttttttt. hahaha. bodoh nya ayat ni.


aku rasa lately ni, ada aura ngada2 masuk badan aku. sesikit nak poem. sesikit nak idioms. sesikit nak ayat samad said. very the gediks. tadi ptg borak2 dgn bebei, tetiba aku realize aku suka ckp pasal org dkt org lain. baca fb dia, then kutuk kat kawan aku. baca post dia pelik sikit then mesti nak cerita jugak. asyik2 ckp pasal org. kalau org tu dgr, mampus aku kena tikam. haha. astagfirullah. i need to chnge. i need to chnge. mana ada org suka bila kita ckp pasal dia kan. dan aku pon tak suka. sorry. sorry. sorry. calo beteh. *tetibe* haha

tade mood nak type jadah2 ni. tade mood. tade mood. tade mood.

No comments:

Post a Comment