Saturday, March 17, 2012

...

tadi aku onl FB. ada sorang kawan aku onl jugak. eh, kita kawan ke ? hmm. dulu. dulu. eh, rindu nak chat dgn kau. rindu nak bt lawak n then kau gelak. rindu nak baca nasihat kau. rindu nak bt tu semua. i miss tht moment, serious.


and u changed for good. thats the better way. alhamdulillah :)




ok. tukar mood. tak suka sedih2. ketawa skrang. ketawa ! haha. mengantuk dah sebenarnya. tp gigih nak bt entry. macm org baca. bodos. eh, hujung2 cuti sekolah ni lah rmai no org nak kawin. kenapa tak bt waktu awal2 dulu. even tade kena mengena dgn aku pon. btw, tadi aku pg teman mak aku g org akad nikah. uish. nebes gila aku tgok pengantin llki tu. padahal nak jawab aku terima nikahnya blablabla je pun. tutup mata pun boleh. haha. tapi, dgn sekali lafaz je dah selesai. alhamdulillah. dan hujan turun. semoga itu adalah hujan rahmat :)


lepas selesai semua, alang2 dah kat terong bpk aku lajak ke taiping. hmm. sbnrnya aku yg suruh. haha. gian nak tgok seratas. tp dsbbkan skrg cuti, tak bleh masuk. n just lalu kat luar je. ambik aura untuk rabu ni. mintak2 aura yang baik. 


sejak tggal beberapa hari nak ambik result ni. aku dah tak tentu hala. makan tak menentu. pg tak makan. tgh hari tak mkn. malam karang lapar. haha. bodos. mintak2 dapat strght. insyaAllah. tapi kalau tak strght pon, dah rezeki. but my parents admire the strght and im in dillema. please do understand.


dear friends, pray for my success and yours will always be in my doa. hope the success is ours. inshaAllah


No comments:

Post a Comment