Wednesday, March 14, 2012

drama, drama dan drama


senyum kan sedekah. muka kau semedang masam je. 


do. selamat malam. gila bersarang blog gua. haha. rasa nak update, tp tak de idea nak type ape. takkan nak bt cita pasal 'hari ni bgun lewat lg' o 'hujan dan hujan hari2' o 'hri ni mandi pkai lux. hmm wangi'.. haha. bodos je kan. 

eh lg bpe hari je result spm nak keluar. ppl dok sebuk either 21 o 22. alah, plus minus a day je pung. kot ye tetibe keluar esok, mau gak gua ketaq malam ni. makan tak mau. tido tak mau. mandi lg tak mau. eh, tp cane kala nama gua tak tersenarai naik atas pentas? wuhuu, perak bakal dilanda tsunami arifah rasanya. haha. 

jd sisa2 hari nak ke result day ni gua habiskan masa dgn menonton drama korea besilih ganti. aiceh. sembang tak minat korea dulu. do. der. gua bukan the die hard fan. setakat tgok drama, ape masalahnya. depe hensem do. bukan cam ko, melayu. haha. ok stop it. i like malay guys. no mixed2. 

so, gua dah habiskan drma city hunter . flower boy ranyum shop. tggl lg 2 ep drama take care of us captain. tengah layan 49 days. dan gua dah set page flower boy band jadah apa sebgai fav page. wohh !! 

tu belum masuk lg drama pejadah yang dikenalkan oleh kakak aku dan kawan aku lg tu. hmm. boleh jd director aku. tp time aku tgok drama ni, aku dpt bnyk idea nak bt rumah. eh, aku kan nak jd arkitek. kahkah. nak merepek apa lg ? chow.

*cuba tnya aku bape juzuk dah habis untuk cuti ni ?? astagfirullahalazim arifah nur. 

No comments:

Post a Comment