Monday, April 9, 2012

BROGA HILL

hai der2 sekalian. jah, hai !! -..- kembang hidung aku ada org tu bca blog ni. huehuehue

pukol 7 ptg td gua baru sampai rumah dr kl. gila punya short trip. just 4 24 hours. sampai kl 3 ptg smalam, dri kl pon 3 ptg tadi dah balik. just for daki broga. fiuhhhh.. selamat jugak even... errr adalah. hahaha

so, this is BROGA HILL, SEMENYIH KAJANG -5.50 ptg-





gua di kaki puncak yang pertama. ada 3 puncak uolss



aku pon tak phm ni simbolik apa.. haha. sggup tu ikat kasut.. tapi ada buaian lg kat situ. kelas



please bangga ye seratas. baju sukan seratas jugak aku carik kalau nak mendaki. selesa, serap peluh dan sejuk. haha

















happy gilaa kan. haha. 









nak capture gambar lompat. totally failed. seb tak tergolek ke bwh. kalau tak aku mmg dah godaiii. hahaha


nmpak tak bukit atas tu. ye, tu dia. tak tggi mana pon -..-


weh, naik lah nih. haha. sapa nak naik roger gua. gua nak naik again. tak puas. seriously, this hill was not so tough. just so-so. alaaah, letih sikit, peluh sikit, rasa nak pgsan sikit, mata BERPINAR-PINAR sikit, jatuh sikit apa ade barang kannn belum lg bukit tabur der. gua pon tak naik lg.. hahah... jom naik. sihat kan badan, majukan sukan untuk negara. hahahaha



No comments:

Post a Comment