Sunday, April 1, 2012

err. err. apa tuuuu ?

ececeh.. hai der. hai der. oi der !!! HAAAAAAAI ... pagi td gua daki bukit engku busu AGAIN. for the 3rd time. dannn, insyaAllah mggu dpn nak naik BROGAA HILL.. ecehhh.. gaya mcm atlet tanak kalah. hahahah. otot2 gua dah tak merengek2 kesakitan ekoran sudah biasa dikerah saban minggu. tamat.

hhaha. act, aku nak upload pics aktiviti aku ketika berseorangan di rumah. nak tengokk ? jap..



ehhhhhhhhhhhh.. apa tuuu. bulat bulat.. ye. ye. please jgn bengap sgt oke. ini lahhh DONUT. aku bosan tgok donut bentuk biasa, dan aku buat bentuk ni. hahahha. macam sedap kann.. MACAM....

komen ayah aku : emm. sedap. ayah suka. 

komen kakak aku : sedap. sedap.

komen adik aku : bt lagi... sedap.

komen MAK aku : err boleh lah. tak yah bt dah. KERAS !

aku : T______________T

hahaha. aku tak buat dah lepas tu.. geram geram.. haha.. waktu panas dia lembut gila. dah sejuk, KERAS GILA. hahaha. tenshen aku. then aku bt ni plak..


TADAA !!!! haha. aku sgt eksited nak bt ni. google resepi. pastu ejas sikit2. dan aku buat SORANG2 !! maka, terhasil lah 28 ketul cupcakes sebaik sahaja parents aku balik kerja.. 

komen ayah aku : sedaaaaaaaap.. 

komen kakak aku : sedappp. sedaap. *dia makan 4 lepas aku angkat dr oven*

komen adik aku : sedap. sedap.

komen mak aku : emmm. sedap.. ibu sukaaa.. *siap bawak pg skolah*






daaaaan








tadaaaa.. aku bt lg sekali. haha. nampak tak 16 ? asal gambar ni tak bleh rotate aku pon bengap sekejap. haha. aku bt for adik aku pny born day. lg pon, cups tu lebih. dan aku tukar resepi kali ni.

komen ayah aku : ayah suka yang first lg.

komen mak aku : ibu suka yg first duluu. tp kwn2 ibu suka yg ni

komen aku : shadap u olls. i like this more so so so much. muah cupcakes.  haha




lastly, presenting to u the MASTERCHEF of kg tersusun...




pffffft. baru buat donat dgn cupcakes dah gelabah nak jd masterchef. hahah. geli ketiak baca. sekian :D







No comments:

Post a Comment