Wednesday, July 25, 2012

salam guys

assalammualaikum. korang korang dan korang. au sebijik retis. hahah.. gila bapak lama tak bukak blog neh.

pg pasum tak bawak laptop. yg ada hp cikai je. nak bukak game pun hang ape tah lg blog kan. bleh shut down terus.

haha. so so so, apa yg bakal gua gebangkan malam ni.. hm..banyak nak tulis tp banyak lg benda yg perlu aku baca nak exam next week ni.. so pendekkan je lah.. kahkah gaya ada org baca kan...

life dekat um, so far so good. new friends, new subjects, new environment, new lecturers and old roommate. haha. blajar dkt um pun hmmm boleh lahh.. sbb gua kan budak pure sc, masuk sana kena ngadap environment studies lah, management lah dan dan economics.. wahhhh mana pernah masuk kamus hidup gua pasal atmosphere, exosphere, litosphere, coriolis semua tu. *saja nak tunjuk dah baca.. kahkah

budak klas pun tak ramai. tp still belum unite kesemuanya.. ada yg malu malu lg.. eh aku lah tu.. bersembang di fb dan twitter mcm dah lama kenal, borak macam mak kau kawan mak aku tak pun aku kau dah kenal dr dalam perut. haha. bila jumpa kat kelas jd lain. aku tak kenal kau dan kau tak kenal aku knp kita kena bercakap ? a bit lah nak jd kan perumpamaan kan.. haha.. aku kan over

sooo, budak lelaki klas aku,,.. hmmmmm ada.. ada.. ada yg hensem.. yang pmpn yg lawa pon ada jugak. eh ramai.. masuk aku kan.. haha.. tp aku tak minat lah nak ada apa apa relationship skrg.. nak blaja dulu.. nak capai target nak bt archy.. eh, ada sapa tanya kah ? wat ever.. haha

jd gua amacam sekarang ? biasa biasa je.. masih sihat. masih berselera. cuma masih malas. haha. ahhh aku tgok semua kawan kawan aku dok study.. tp aku still lepak lepak atas katil main game. tak pun tidor. esok nak kena hntr tutorial malam tu baru nak buat.. idea time tu mencurah curah. nice one. hahah..

dah lah. malas nak cerita panjang panjang. bukan ada yg baca pun.. chow cin cau beb beb sekalian. 

eh lupa, salam ramadhan.. 

No comments:

Post a Comment