Wednesday, April 17, 2013

Arwah Demok - Arwah DaYoung - Betto - Betty

DEMOK -  mati tahun lepas. sumpah sedih gila bangang. aku nangis berapa hari entah. letak bunga kat kubur dia. bunga raya. hahah. sebab tu je bunga yg ada kat rumah aku. kah3. tapi, Demok ni buta sebenarnya. sebelah je lah :) and dia manja sangat. suka tidur. tak gigit org. dan sgt berat. aaah rindu Demok :'(







DaYoung - dasyat gila nama. bangang betul. hahah. tak suka sgt first2 sbb mcm kucing gila. lompat sana sini. tapi semua suka dia sbb comel. mati 2 hari lepas Demok. Tragic kan ? sedih bak hangggg T..T







Betto - nama bukan main macam pelakon. HAHAH. suka tidur dan keluar rumah berfoya2. balik untuk makan dan menumpang tidur gaya duduk hotel. tidur hanya di tempat yg ada aircond. pfft gaya kucing diraja. sepak mati karang. tapi dia mcm Dayoung sikit. cuma versi lelaki :)




Betty - gaya model je minah ni. hahah. dah ada 3 ekor anak hitam2 belaka. hahah.muka grumpy nak mampus. pandang org stok mintak lempang. kadang2 comel, kadang2 rasa nak sepak je. hahah. dia ni je lekat dkt rumah 24/7. tak suka keluar. tapi, aku tak tau bila dia ni boleh mengandung. HAHAHAH. ok bangang




*saya, pencinta kucing (><)V (kadang2 lah)

2 comments:

  1. adakah itu note law??hahaha

    ReplyDelete
    Replies
    1. aah kan.. aku pun baru perasan. hahaahah.

      Delete