Tuesday, May 7, 2013

meh sini sat..

hahah.. bosan habaq hang.. 
hri2 aku bukak blog nak tgok perkembangan rakan2.
malangnya, masing2 belum habis turunkan bendera pilihan raya kot ?
hahah. ops.. pilihan raya. isu sgt sensitive di situ.
saya tak nak involve.. ehhhh, bukan tak involve lsg,
cuma involve di bawah selimut buat bed time story bersama kakak tercinta,
sambil kutuk sana kutuk sini. ha bagus sgt lah tu.

mana Ahnaf, Nizam, Nana ni ........
korang buat apa seeeeeh , busy sgt..
please update blog spy aku dapat tau yg korang ni masih sihat walafiat.
hahah. bosannyaa. bosannyaaa. bosannyaaa.
Nizam, dgr cerita kerja kat Mid ? uuuuuuu.. tahniah..

malam ni aku ada tuition. 2 class.
math dan science form 2. kacang je.. eceh. brag gila
cuma nak control garang tu susah..
silap2 anak org aku tumbuk...hahah
hari tu ajar budak darjah 4.. itu pun dah disaster gila.
berapi kepala aku layan sorang budak ni.. org sembang train dkt Malaysia,
dia masuk train dkt US.. mmg kena lah..
bajet aku tade pengetahuan.. hambek kau. hahah

hmm apa lagi eh...
ouh.. aku dah pandai bawak kereta.. hahaha
auto lah tapi.. bawak kereta manual ayah aku hri tu,
mati enjin je berapa kali. kena marah je berapa kali..
tapi gua kental beb.. boleh je bawak. cuma gear 1 ada masalah sikit..
tak bleh ke gear 2 terus ? leceh ahhh.. hahaha
tapi bila bawak auto, kereta mak aku lah jd mangsa. seronokkkk...
bawak kereta abg aku pun best.. ada bawak 3 kali je hri tu..
sekali kena marah sbb bawak senyap2. kahkahkah.
so terjamin lah sikit kehidupan aku dgn adik aku yg bakal ditinggalkan
mak ayah kakak aku mei/jun ni.. diorg nak pg umrah. insyaAllah.
setakat nak beli ais krim dgn milo sekotak, ape ada hal kan..
kot lah nak beli ikan tu yg masalah. kena bawak adik aku tu. hahaahah

sekian laporan hari ini. ahahah. 



4 comments:

  1. Ini semua poyo! Lol. I nak exam esok. Kbai

    ReplyDelete
  2. hahaha...ni entry post paling menyayat hati dari kau yg pna aq bace..aq kerja dkat AEON. jadi baker.. aq buat roti, pizza . nnti geng2 balkoni update laporan dan isu2 hangat lagi mengdangdutkan.hambek

    ReplyDelete
  3. nizammmmmmmmmmmmmm.. jgn laaaa kerjaaaa. habis lah roti2 tu... hahah.. nizam. update blog please bro. bnyak gosip yg nak digosipkan okay jemah ..

    ReplyDelete
  4. hello syg! thniah boley bwk keta.. gua mmpu bwk moto jer...

    ReplyDelete