Monday, June 17, 2013

Felda Residence Hot Springs :)

unplanned visit to Sungkai .
end up berendam dalam Hot Spring. haha. 
gila selama 19 tahun duduk Perak, ni first time okay.
batak jap. haha. pg 5 org, yang masuk jd duyung 3 org je.
aku, bapak aku and abg aku. lg 2 control ayu tak nak basah.
hahaha. 

kaaaaan .. konon sgt ala2 photographer gitu tgkap gmbr mcm ni. haha.. feeling jap.
kaaaaan.. sgt eksaited si minah over ni. hahah
ibu.. haha.. tukar baju je. tapi tak nak turun. haha
the another one yg tak turun. haha. penat bayar tiket.
tempat boil eggs.


En Ariffin sedang layan telur half boiled :)


so that's it. sekejap je berendam.. 
burn jugak lah muka yng tak pernah nak putih ni. hahah.
so sebelum gua balik, 
berangan retis jap.. hahahha
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
kalah kau jemah konfem. haha
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
mesti kau scroll laju2 kan, Jemah ? dasar tak nak kalah. hahah
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
retis kan aku... hahaha..
*tak bleh letak besar2.. malu ( sila abaikan parut atas dahi tu okay. kurang hajar ) hahaa

No comments:

Post a Comment