Friday, December 17, 2010

berat hati nak cakap ni fest entry

wacha ! aku tak hope ade yang bace blog aku ni.. gila.. bek tayah buat blog kan? sukasukihatipancreasjantung aku lah.. aku ni manusia biase jugak..so ade jugak perasaan malu gitu bila ade org tau aku baru nak buat belog.. gehhh.. aww.. kang mula la aktiviti minahminah pengumpat di luar sana bukak persatuan semula.. macam tak bese.. aku pon ngumpat korang bila bace blog korang.. antaranya intipati persatuan-pengumpat-sedunia :


pengumpat 1 : gila ! minah ni dah pandai ber-blog ! haha..
pengumpat 2 : tu rumah baru ade internet la tu..


*cheh ! 


x pon ..


pengumpat 1 : derr,, minah ni dah maju. ade blog gitu !
pengumpat 2 : tu tak laen tak bukan jeles la tu tgok blog kita ramai folowers..


* watthekatak lu..


bytheway u guys,, lu nak bace bace..kalau rase mual je,, tu maksodnye pregnant boleh la tekan simbol 'x' kat tab atas tu.. deyyyy..




apeapepon,, hidup mesti diteruskan..HAAHA..sumpah bodoh je.. kita minum dulu !

No comments:

Post a Comment