Friday, December 17, 2010

objektif kewujudan belog

semalam bila dah bukak acc blog ni,, aku tertanya2 ape aku nak buat ngn blog ni.. buat pekasam? der,, aku tak makan benda tu.. HAHA.. ha. dalam hati tu mula nak ngumpat tu.. *cheh..nak kate die budak bandar la tu.. derr,, aku mmg ta makan pekasam derr.. btw,, yang bukak cite pekasam ni pehal ? haha.. tutup.. *cit !

nah ikan pekasam..tergolek2 sanasini..

**baca balik ayat atas tibe2 rase POYO plak..haa.. wattudu..

masuk balik tajuk.. aku bukak belog buduh ni bukan nak cite pasal famili2 aku.. haha.. kang ade yang terase tu.. opps ! bukan maknenye aku ta sayang famili aku.. haa..kang kakak aku bace kang mula nak ngadu kat mak aku tu.. deyy,, adek badek aku sume dah ade belog.. kau bukak blog adek aku tetempek muka famili kiteorg.. kau bukak blog kakak aku terpampang muka kami.. cukop 4 blog kau bukak, kau dah bleh hafal sapa lahir dulu sapa lahir kemudian.. HAHA..

then aku bukan buka blog ni nak ngumpat org.. kau tak lah popular sgt nak dpt pehatian aku kan.. grr.. dah buat dosa dah..hahha..btw,, aku bukan nak jdkan blog ni sumber utama dosadosa aku.. gila dosa dah betimbun dah.. kalau agak2 aku dah tengumpat korang dalam blog ni,, jgn marah.. maknenye aku tengok korang yang annoying ni.. hahha.. buduhbuduh.. aku tatau mengapa aku dilahirkan gini. mulut laser bgg lah.. sampai kan ade sorang mamat yang leh tahan hensem nye.,, bleh kate kat aku gini,, '' naseb aku tak kapel ngan kau''.. ade g,, ''katekate kau naekkan darah aku'' *cit lu.. bergetar sekejap naluri keperempuanan aku ni.. mula nak ambik kelas jadi sopan..but baby,, kumbang bukan seeko..mati seko buat len.. haha.. buduh lagi.. jd diri sendiri lagi senang..

so,, ape tujuan nye blog ni? teng! tade tujuan.. haha.. aku bukan pe, aku cari gak bukubuku tuk aku tuleh apeape.. tade lsg yang cantik..setakat gambar vanessa hudgen ta pon troy kat kaver buku.. watthe..tamau aku...so blog ni ujud ganti buku lah..haha.. salah boleh teros padam..tulis dalam buku kang kene gagah g cr liquid..ouh..

**makdatukkau,, panjang nye karangan.. hantar cgu bm ni menangis tros..HAHA..

btw,,hari ni bufday budak ni.. HAPPY BIRTHDAY anis.. 

anis farzana.. 6 tahun dah kamu..besar sket kita gosip...bahaha

pos/sendat :sudah tu..sudah..panjang mane g kau nak tulis ni macik..haha.. ni la semangat blog baru..bahaha..jangan gelak..sepak aku bagi..haha..


No comments:

Post a Comment