Saturday, December 18, 2010

makdatukkau! CUN gila !

HAHA..buduh je entry atas...sape yang cun? mak? datuk? kau? gila pe buat tittle gitu..dasar tak hot.. haha..aku tak kesah mengata diri sendiri.. kau nak mengata aku lg aku suka..sebb? aku leh ngate kau balik.. haha..kawkaw punye..dasar mulut longkang..

*sebut kawkaw aku tingat mak aku..cheh..**ibu!org mention ibu ni.. hahaha.. tiap kali g makan kedai,, aku mesti pesan air neslo ais.. then pesan g.. 'bang,, buat pekatpekat ye..' tak pon,, 'buat kawkaw'.. deyy..mak aku suka marah aku deyy.. die kate ape ,''kamu ni..g padang ah nak kawkaw..' walah..mak aku pandai buat lawak do..gelak sket..gelak sket..hahaha

gehh..ni upe neslo ais..bedesing lidah aku.. *bleh ke?

yang bukak cite neslo ais ni pehal? tutup! cit lu neslo ais..hahaha..ape motif utama aku tules blog hari ni? pk jap.. uhh.. ta bleh.. otak aku tak bangun lagi upenye.. btw hari ni bangun pagi awal.. sbb ade kezen kat umah.. x manis la plak bangun lambat.. aku kan anak dara g.. tak awet muda kate org tua..banyak tet ah bunyi org tuatua ni..haha.. lepas subuh aku cri hp set alarm pukol 9.00..lepas set,, letak hp bawah bantal aku tarik bantal peluk pastu ghaib..haha..

*ape motip hp bawah bantal derr??

geerr..aku pakai hp slider bhai..btw,,aku tidur gaya men bola sepak ..tak pon,,gaye tengah bengang rase nak sepaksepak orang..haa ! buruk bena dah tu.. so,, motif hp aku bawah bantal adelah untuk x nak bg die bepisah jd 2.. skrin satu.. numb pad satu.. ape tak meroyan aku ? dapat hp pon kene tunggu result pmr ari tu.. kau gagah2 pegi menggoda merayu nak hp,, mak aku tak pandang la derr.. x layan..silapsilap,,die siap tutup mata tak nak pandang kau.HAHA..

mak aku ta ngupe gini..buruk sgt ni..

lepas dah tidur hampir 2 jam *sambung cite tadi ni, hp tak seberapa aku pon berdering ngalah ayam tua blakang umah aku tu..aku celik tgok jam dah pukol 9.00..ntah mana ingtan aku g tang ikrar nak bgun awal suboh td..aku sambg tidur bak dalam hati sembang'' apesal awal sgt ni?? ni buakan aku ni'' gila todak betul..last2 bangun jugak lepas makcik aku gerak ''oii! org dah nak bekpes ni''! kacau betul..aku gagah jugak bangun..tengok jam..waklu ! baru pukol 10.00... demi nak jd anak dara cemerlang,, aku bangun ngn muka serabut kalah muka kau g dapur.. sampai dapur,, bleh mak aku cakap ''blom pukol 12.00 g''..cit..dengan hati tersentap,, aku masuk bilik rembat towel masuk bilik air.. ha.. heaven..pg2 kene air sejuk..menggigil jantung aku..

gile bilik mandi umah aku gini..konfem ta kua aku..jd bilik tido pun cun habes ni..

lepas bekpes seorangan,, aku pon ngan niat suci nak ngadap module tetibe beralih arah g ngadap tv cite donut.. haram! cite ta leh blah lansg..norman hakim jd donut.. cit..x sesuai u..muka jantan habes..tapi seribu tahniah kat cite ni sebb gagalkan rancangan aku buat hw..buduhbuduh..

tade cite nak story.. ade story t aku sembang k...gila gaya ala artis aku ckp.. haha..

pos/sendat : cit lu pah.. bukan kau kate kau ta perlukan readers ke?? haha.. sembang gaya longkang sungguh mu ni.. 

No comments:

Post a Comment