Monday, March 14, 2011

menggebang sket

hari ni nak ngumpat sket boleh tak ? haha. kau kalau nak buat dosa perlu ke mintak izin segala?act, aku just nak sembang pasal words2 kegunaan bebudak skg yang baru nak up..ops ! aku rimas tet tet tet ah bila baca word2 gini. mula lah lidah aku nak cramp sume. pegh! bebelet dol. 


der, perluw kerw kau tules giniew bilew nak cakarp papew? pearlu kerw? yeuww. kau rasew kau cakarp gginiew kat pakwe or makwe kau tuew dah habis sweeeet kerw? yowww! please lew! niew kalau dalam msg niew, nak katew jimat space, aku pukoi kau! lagi panjang adew lew. apew kau rasew bilew tulis giniew? rasew kewl eh ? niew aku gelark tigew kaliew niew. ha. ha. ha.


yuck ! yuck ! suka sgt kau kan bila tulis gini. drpd word pendek, jadi panjang tros. pe kate kau tukar balik jadi word bese. act, aku tak kesah sgt pon word gini, tapi, aku panas jugak lah nak mengeja nye. last2 ek elah, word bese je pon. let see.


kita = kitew
nak = nax
pegi = pegiew
kamu = kamoo
lah = larh
gila = gilew

haha. lawak. lawak.

LaGi SaTu BeBuDaK yAnG sUkA bUaT gInI, mEmAnG bAnYaK MaSa. SaTu jArI kAt CaPs LoCk SaTu JaRi LaGi GaGaH gI cArI aBjAd kAt kEyBoArD. WaW ! aKu SaLuTe SaMa InI bUdAk sEbAb DiE aDe KekUaTaN jArI yAnG mEnAkJuBkAn. MEsTi PjK dIe SeLaLu A nI.

HAHA.. ada yang terasa ke wuut ? wahaha. snbrnya, aku pon guna jugak tulisan ni dulu-dulu time stok guna frenster ngan myspace bagai. ce.. konon cantik habes la ni.. tapi waktu dajah 6 ke fom 1 je. time tu baru nak up. tulisan pelek2. kecik besar kecik besar. tengok balek mase tu waa dah bangga habes dah.. gaya cantik semacam dah. tapi tu dulu k. skg, bila pikir2 balik,, mak kau,, malu dol buat gitu.. eyek ! eyek ! mesti ramai brader2 or kakak2 yang dah up2 tu tengok profile aku mencarut2 kat aku dalam hati. skg aku rase balik pe depe rase bile tengok profile hangpa adek2 yang tulis cam gini. eh. eh. kakak2 pon ade sama. bila hangpa nak up ni? 

haha.. tu je nak menggebang hari ni. kalau ade yang terasa tu, maaaf..* tunduk malu.. saje je nak kongsi pengalaman. haha. 

No comments:

Post a Comment