Saturday, June 11, 2011

aku benci bila

* hari ni last day kat umah sebb esok nak kene balik SERATAS the veryvery puaka school..haha
*aku kene kemas beg baju nak balik dan aku lupa apa yang aku bawak bila aku balik hari tu
*barang yang aku nak bawak balik aku lupa basuh sbb baru tadi pakai.
*homework yang tak siapsiap g n aku takut nak merungut sbb nnti kene laser ''macam mana hw tak siap kalau mata 24/7 depan laptop ?!!'' kau jawabkan..
*nak kene gosok baju batik yang sgt susah nak licin tapi sgt senang nak peronyok. grrr
*esok dah kene stat balik aktiviti cuci baju sendiri.. oke . tipu.. ade dobi...haha



haha.. banyak nye .... shooot... btw rabu depan balik sini balik.. haha.. sbb seratas jd tuan rumah hksbp netball.. yeayyy.. beria nak sedih2... hahahahahahaha.. 

No comments:

Post a Comment