Friday, June 10, 2011

gila loser kau ni.. buuuuuuu.. buuuuu

hahaha..malu lah nak cite. malulah. takut dia terase.. tapi ni blog aku kan ?apesal nak malu plak? mmg tak patut.. tarik balik malu aku !!! aku rase rimas dan sangtlah menyampah dan sangat rase nak kutuk dan mengumpat bila tengok meminah o memamat yang jln sna sini bawak **** tu.. kau rasa kau cool ehh ?? atau kau paham yang 'kewl' ni.. nak sebut pon sampai jadi juih.. haha.. wahaaa..aku apsal emo pepagi ?? suka suki pak aku lah...hormon pagi ni tak stabil sbb bangun2 dah kne tinggal tambah pulak tengok gmbar kau kat pesbuk yang buatkan aku cakap 'euuuuu' dan ''yekkkkkkk' dan ''gilaaaa loser'' dan 'perlu ke ?' dan 'shooot!'...perlu ke kau bawak menatang tu utk somethng yang mmg ujud sebelum ni tapi kau nak tayang jugakjugak sbb kau dah ade menatang tu n n kau nak ambik bende tu kat khalayak ramai dan org yang tau kau org mesia sbb muka kau mmg mesia betul dan kau tak rasa segan ke bila kau nak ambik bende tu kene guna cara pgg yang kau rasa sgtsgt 'kewl' itu. act,, kau nak suh org tengok kau dgn gaya hana tajima tak jadi kau tu bawak menatang tu ke hulu hilir andand nak soh depe kata ''oemgeee...kewl sehhh minah/mamat ni'' supaya kau boleh jalan dada kedepan dengan megahnya macam cite p.ramlee yg jalan tabur duit tu.. kan ? kan ? sebb tu jugk buat kau kenyang dah tayah makan seminggu pon tape sbb kau lagi rela tak buat pape sebb kau nak ambik semua kenangan kat situ mcm kau dok kat london dan gaya kau takkan datang tempat tu dan juga macam  tempat tu akan ditutup tak lama lagi... euuuu... gila loser... buuuuuu.. tak malu ke ??? b4 this kau tade bende tu stkt phone ade menatang tu tak plak kau ambik semua kenangan kan ?? waduuhhhhh.. bikin malu lah ko ni.. siyes.. malu... bila saya nmpak bebudak gini kan kan macik,, saya rase nak kutuk die. saya rase kan macik,, die saje je nak tunjuk n show off kan org.. macik tak rase ke ?? ape ??? anak macik pon ade ?? macik bg tau die bawak bila perlu je.. bila pegi t**** takkan nak bawak jugak kot ?? nnt anak macik pon saya kutuk skali.. oke?? apa??? saya jeles sebb saya tade menatang tu ?? apa?? saya tak mampu ??kuang aja nii.. bebaik lah macik.. saya tak kutuk g anak macik kan.. mmg saya tade.. dan jeles kalau org ade.. tapi saya kalau ade pon tak bawak macam tu tau.. malu.. maluu..


gila kutuk org arifahnur ni.. sapa ajar ni ??ni bukan keturunan ni.. haha.. tak baik tau.. jahat sgt ni.. jahat... yelah,, t kalau aku rase nak padam aku padam lah... tapi mcm tade rase je.. haha..

No comments:

Post a Comment