Sunday, June 5, 2011

hari ni

helo dude,macik,pacik,jenab,minah,timah,cat(auww,,pdahal nama ..),siti,mail,meon,kiahh, dibah(ouh,,sis!),pipah,pipot..pooot.. haha. gila. apa aku buat ari ni..eceeeh. over plak tulis dalam belog. heyy,, suka suki pancreas aku lah. belog aku. kau ade? oke2,, btw lately ni,, ayat ''kau ade'' mmg fofular. haha.. sampai anak jiran aku yang umur 3 tahun tengah makan lolipop besar tapak tangan aku tanya aku ''kau ade ?''.. shoot. oke,, aku tipu.. haha.. p.a.d.a.n m.u.k.a...


hari ni,, semua org dok sebok masak kat umah opah aku sebb esok kenduri.. semua org tu masudnya mak o bapak sedara serta kezen2 aku yang balik lah.. pagi tadi aku tejaga tengok kakak aku dah siap pakai baju nak jalan. wat der baju jalan ?? baju selain baju tido yang kale baju ngan suar tak penah nak macthng. haha.. then aku dengar kakak aku menjerit ''achikkkk !!!! bangun!!!! dah pukol bape dah ni !!! sumthng like tht lah.. then2,, aku dengar mak aku reply,, ''tak yah lah gerak die lg '' .. wahahaha.. heaven !!! aku tido balik. padahal dah pukol 10 bhaii.. hahaha.. mana dapat tido camni kalau kat ostel.. paling lmbat aku boleh bangun pon pukol 8.15 hari sabtu sebb hari tu guna duty operasi which mean tak yah buat pon tape sbb mpp tak penah nak cek dan dan sebb aku bangun lambat adalah kerana aku mmg tade nawaitu nak makan pagi tu dan selepas subuh mmg nawaitu aku nak tanggal telekung gantung cepat2 blah sorang2 dari surau sebb nak sampai dom paling awal lebih kurang pukol 7 dan kalau nasib baik pukol 6.50 dah sampai sbb pagi tu tade kuliah suboh dan aku berpeluang sambung tido lebeh sejam dan aku tak larat nak tulis dah.


shoot. sapa kata idop kat ostel tu best?? aku kata !!! haha.. best tak best lah.. malas cite.. so hari ni dengan muka cukop tido sbb bangun lambat dan sebenarnya aku rasa ok lah tu bangun lambat sbb aku stay up sampai pukol 2 baca phy stat dr pukol 1.30.. wahaaaaa... arifah nur baca phy tu...wat de.. majulah phy demi ngara.. bunguk.. haha..pastu aku bangun pukol pegi gosok gg then dok kat meja makan.. makanlah aku sorang2 sbb sume dah makan sebb aku bangun lambat sgt.. aku tengok abang aku dok menerap kat ruang tamu layang baby2 die..wahhaaa... baby ?? dan dan aku baca srat khabar dan target 11.30 aku nak stop.. dan waktu aku baca pancaindera (ke dah nama len.?? entah ) aku baca satu berite pasal cv made by gambit yang sangtlah kontrovesi.. dan boleh die buat gaya tade pape je dalam cv die tu.. wat de la manusia skg.. haha..p kelaot la ang.. nak buat vc konon.. mintk nasihat gua dulu la der..  len kali nak buat pape pk dulu kesan jangka pendek pnjgnya.. yang aku perlu bagi nasihat asal ??


ok then aku baca ..... sampai mak aku balik... then mak aku cakp..'' siap!! nak g kenduri.. tak nak pg jgn kata lapo sat g''.. wahhaaha.. ayat common tu.. dan aku g mandi dan siap menyarungkan sepasang baju kurung putih penuh labuci liplap2 dari jauh dan sepasang kasut kaca.. ok.. tipu.. aku pilih baju tak yah gosok yang wane itam di mana kalau kedut pon tak nmpak sgt.. haha.. perempuan tu kan bijak.. hahaha.. dan aku besama keluarga pon pegi menghadiri 2 kenduri dan aku just makan sket je.. haha.. btw,, kenduri second tu sweet gila sbb die pilih kale tema kelabu dan aku rase sweeettt sgtsgt... sbb?? entah.. dan dan ahli keluarga die pakai nametag yang tulis ''mummy'', daddy'', ''mak su'' etc.. dan dan abang aku kata ''mana nametag orang ?? 'ex-bf' '' wahaaa... berangan.. 


dan itulah hari aku hari ni..malam kang nak g umah opah tolong pape patut.. nama g anak dara kan kan ?? haha.. 


** aku dah pandai pakai tudung syria.. gila tak up to date aku.. tapi,, again suka suki pancreas aku lah.. shoot !!!

No comments:

Post a Comment