Sunday, January 29, 2012

aku nak ni...

waaa.. i really need this one.. so macho bila pkai kan.. nampak garang dan sukar didekati.. bhaha.. mcm tahik.. tapi naaaakk jugak.. love the red colour.. 





waa..lawa kan? lawa kan ? naaak jugak.. hari tu aku nmpak kat tesco.. rm40 je.. tapi segan nak mintak saiz.. konpem2 aku tak muat yang display kan.. kang bt nya the sales girl tu kata 'dik,, ni free size''.. haha. tahik tak tahik jugak lah kan.. takkan nak soh aku balut kaki ngan jeans tu..ouh nehi. mau ambik 2-3 jam nak masuk betis.. tu baru betis belum peha g.. bhahaha.. i kan pemalu..so aku tak beli pon.. tapi nak jugak.. nak mcm sempoi je jeans merah. pastu pakai baju itam ade conteng2 merah sikit pastu tudung itam.. woaaa... tak ke dah mcm hardcore kepala batu tu.. org nak kacau pon takut.. safety precaution kaaan. bhaha.. 

tapi aku prefer g kalau suar ni yang mcm jenis seluar bnyak poket tu.. selesa skit.. tak nmpak ketat sgt.. sbb aku slalu pkai seluar hitam je.. tak BETAH (hahaha..cane ko sebut ?) pkai wane len.. nampak gemuk.. aku kan pemalu..(again) tak reti nak menonjol ni.. haha..godai. 

No comments:

Post a Comment