Saturday, January 28, 2012

untitled ..

haaaaloooooooooo.. pe cer, bro ? sehat ? oo.. tak sehat.. biasalah tu.. nama g manusia.. takkan nak sehat selalu dak? tingin gak merasa demam semua.. rasa nak dilayan dan di manja.. haha.. keji. 

gua rasa salute lah ngan sorng blogger ni.. jantan lah kan.. ops. kasar sgt tu.. mak gua kata jgn kasar2 nnt tak de laki nak.. ok mam.. blogger tu LELAKI laaa.. dia bt new post.. alaaaah tak ckp bnyk pon. just ckp nak bt entry lain kali sebb dia sebok sekarang.. aku pon baca ala nak tak nak je kan.. bosan .. siap skip2 lg bila ade part dia mepek meraban tak tentu hala.. tapi... mak datok ramai bgg ahh komen dia pny entry tu kaaan.. feremfuan je sume.. mana jantan mana ? aku tak rasa best pon. semua sonok mcm naik hantu bila baca post tu ! what the hell.. lu pakai minyak senyonyong brand ape , bro ?? nak kata lu hensem mana, aaron aziz hensem g.. dasaaat tak dasaaat.. camne gua tau bende ni ??yg dia bt post segala ? sbb.. gua pon one of his follower gak... hahaha.. keji kan mamat tu.. minyak senyonyong dia kena kat gua gak lahh.. bhaaha... agak tahik di situ..

aku bukan nak cita pasal minyak senyonyong o the user of the minyak senyonyong tu.. aku nak cita pasal gg.. haha.. aku hilang dua gg hari ni.. siyes tak sakit dia cabut.. tak rasa pe.. mmg tak sakit lsg gua sembang , bro sbb gua dah habis nearly 200 setiap kali gua jumpa this doc.. dia telan duit mak gua stok tak payah kunyah je.. telan, telan dan telan.. sengkek mak gua.. kalau mak gua ni adik zeti aziz ke, kakak zeti aziz ke tak pon plg cikai sekali kawan sepermainan zeti aziz ke bleh lah gesek2 kaki beliau mintak pinjam duit.. so today, doc tu cabut gua pny dua gg graham.. wahaha.. bapak aku pulak naik emo.. dia marah asal tak cabut gigi len... nnt nak kunyah pakai ape.. leks lah bapak.. leks lu.. bukan nya anak bapak ni lahir ade 2 gg graham je... hilang dua guna len.. haha..

then, next tuesday gua bakal labur lagi nearly 150 for the another gg graham yang bakal dicabut.. kakak aku stok keji dia pggl aku oku sbb tak cukop gg.. wthell ? well, gua rasa macam stok kaya nak g klinik swasta kan.. mcm mak ko ni prof je kan.. kuar duit tak yah pk masa depan.. haha.. calm down mami.. ill pay when i work later k.. u want double ? i give u triple. iAllah.. so,, why on hell aku g cabut sampai 4 gg ? ade gua kacau sama lu ? tade an. bhabaha.. kerek mcm tahik aku kan.. adelah rahsia nya.. sok2 nnt kita bt entry pasal gg ehh.. haha

then, slesailah aku membuang duit di klinik gg aku menghadapi pendarahan yang teruk..haha.. dah macam ape aku rasa setiap kali telan air ko telan darah sebenarnya.. dan aku menanti kan sok2 kot aku bangun tukar jd vampire je. kawen ngan sapa tu mamat dalam twilight tu.. aku tak tau sbb tak mint nak tengok.. haha.. heaven jugak.. bhahaha. 

one of things that i am not very love about myself is about my gg.. aku mmg ade sweet tooth dri kecik.. tau tak ape ?? suka makan benda manis.. but, that not mean yang aku telan jugak gula2.. ouh, no.no.no.. aku tak makan gula2.. that is sooo cheap. aku layan cadbury, smarties, van houten, vochelle dan jugak dove.. ouh, tak lupa m&m.. tapi tak suka sgt sbb mahal mcm tahik..ahaha.. so, waktu kecik aku tak penah ade perasaan risau atas keselamtan gg aku... gua rasa heaven setiap kali mkn coklat.. bila makin besar,, setiap kali ade check gg kat skolah,, gua is the one yang akan kene pggl for the 2nd call.. mean? gua lah yang kene tampal lah, cuci lah.. dan dari situ gua rasa malu tambah rendah diri tambah kerdil bila berhadapan dgn org yang gg dia lawa2 blaka.. n aku mcm nak lempang kakak aku bila dia berbgga dgn gg dia.. so,, dari hari tu,, gua berjanji kepada diri sendiri untuk gosok gg sebelum tido.. dan gua berjaya untuk 2 hari.. selebihnya,, mmg gua berus gg tapi lepas 5 mint gua lupa pasal gigi yang dah bersih,, so gua rembat minum manis o tibai coklat sepetak dua kalau ada then go to sleep.. 

macam tahikk.. gua tau.. gua tau.. tapi aku tak kesal mana sbb ada org lg teruk gg dia dr aku.. haha.. keji..btw, kdg2 kita kena tengok kekurangan org lain untk menggembirakan diri sendiri.. jgn tengok kelebihan org bila ko tau diri ko tu kurang.. sbb thats will make ko tetiba jadi tak bersyukor dgn apa yang ko ada skrg.. get it ? then, Allah marah nnt,, hilang semua acane ? melukut tepi gantang lah ko haha


amacam ? cantik kan senyuman aku.. haha.. btw aku pakai camera mahal ni.. benda tak cantik nampak cantik.. aku tak lah cantik mana.. tapi dalam gambar ni mcm lisa surihani pon ada.. bhahaha.. *rasa nak lempang diri sendiri... godai



No comments:

Post a Comment