Monday, January 16, 2012

member-s

tetiba rasa nak sembang pasal member-member yang lama tak jumpa ni.. haha.. tapi ni member SMAB je lah kan.. kot nak cite pasal mmber pasir panjang ke, acs ke aku pon dah tak ingat. ade lah ingt sesikit kat sesapa yng ade pnh rapat dulu kan.. setakat ko classmate aku mmg lah aku ingt g.. tapi kalau bukan class mate setakat jalan sebelah satu skolah suweyyy aku tak ingat lsg pasal ko. haha.. hari tu dkt FB ade sorang minah ni add... dia  school sama ngan aku waktu stndrd 2 n 3 kan,, so aku pon approve je lah... pastu dengan drastiknya dia chat ngan aku.. bukan nak bg salam ke apa ke.. terus tnya ingat dia tak..wahaha.. ko kot ye pon bg lah salam..terus2 terkam nak buat sesi jejak kasih pulak.. pastu aku pon reply cam ni,,

emm,, tak cam lah. sorry,..sapa eh??

pastu dia reply, ''sampai hati ko tak ingat kawan lama. tape lah. salam..''

eh.eh minah ni... aku pon pelek nak haram.. sekeh g.. bg je lah tau sapa.. mcm susah sgt.. aku bukannya dok melekat kat satu skolah mcm ko. dri dajah 1 smpai 6 tak pindah2.. aku pindah lepas dajah 3.. masuk dajah 2..ade bende jugak lah kalau aku tak ingt ko pon.. kalau lah muka ko mcm siti nurhaliza ke,, lisa surihani ke kot aku aku tak leh lupe.. hee..ngada-ngada .. aku malas nak layan.. tautau dia unfren aku kan.. wahaha.. nice kak.. lu brani gila.. haha.. kecoh betul.. tapi cane ko boleh ingt muka aku pon aku tak tau.. haha.. dasyat jugak ingatan ko kan..sampai fom 4 boleh ingt muka aku.. terharu di situ.. haha

so, yang nak disembangkan sekarang ni member zaman secondary school. pe brg cite member zaman skolah rendah, hingusan lg waktu tu..kalau sembang pon tak de bende len.bintang kecil, bintang kecil bintang kecil. haha.. nek skolah menengah dah upgrade sket ke yezz ! kan..haha..ok lah tu kiranya... haha.. rasa cam nak letak gambar.. jap cri dulu..

yeah. them all. kawan dari fom 1. sekelas. sampai fom3 sblum aku g seratas. haha. tapi tak cukop ni.

yes. ade g sorang tak cukp sorg balik. haha.. we all are 6. got a name. but lupakan. haha

yes. they crazy like monkey. haha. nak jumpa. nak jumpa.


aku lah yang paling tak up-to-date kan.. haha.. tudung sulam jugak.. kalau batu boleh maaf lg.. haha

i dont ever say i love them but they know :)

n last yang tengah tu.. haha.. waktu keluar hari tu dia je tade.. haha..

ehh..habis da.. tak bnyak pon gambar ngan depe.. member ni lah yang aku kawan jugak dri fom 1 sampai skg.. even ada cgu g ranjit kat bapak aku jgn bg aku kawan ngan diorang, aku kesah ape kan.. kawan aku.. cgu yang over. tak phm lsg. sbb aku kwn ngan diorang lah 7 org cgu datang jumpa bapak aku komen itu ini. wtheckk haha.. ntah pape.. tapi member member lah.. ade ape dgn aduan cgu2 tu.. tak terkesan lsg.. haha.. tak tau nak tulis ape.. nak merepek pon tak tau ape.. 

godai. 


No comments:

Post a Comment