Sunday, January 15, 2012

untitled :)

malu.

yes. the word ! aku paling tak suke word malu. for today lah. cinabeng tak cinabeng. tadi aku g tesco manjung. gila ko. ingat manjung mcm dulu lg ke ade billion, fajar ngan giant je ?? weh,, nama fajar pon dah upgrade jd the store. skg dah nak naik jusco sebelah giant. dan dan bakal ade billion kedua. pejadahnya pon aku tak tau. haaa..maju tak maju manjung skg.. mana ade dah org pg makan kat kedai2 cokiaa tepi jln skg..org men rembat tesco nye food court je skg.. haha..ok. shadap pasal pembaharuan yang ade di manjung tatkala ni..aku bangga jadi manjung-ian. haha. dah macm manjun-gian dah. over. mampus.

so, aku pon pegi tesco dgn niat nak buang masa dan melihat dunia. haha. ayat skema nak mampos. yelah selepas  habis je spm aku bagaikan anak kucing yang putih lg suci yang hilang arah tujuan dalam hidup. meraba raba mencari jalan bg meneruskan kehidupan yang banyak pancaroba. mencari sesuap nasi untuk meneruskan nyawa. haha.. over gila overdose. haha.dah tu terperuk kat rumah kan sepanjang hari.. makin lma makin putih pulak karang.. aku yang tak biase ngan kulit putih ni.. dah terlalu lama dengan coklat susu.. haha.. tahik kan.. 

ok.ok. masuk mood..jadi aku besama kakak2 aku pon g la popular konon2 nak tengok buku kot2 leh beli bila dapat gaji nnt kan..then sedangsedg aku membelek novel kat novel punya port,, aku terpandang lah sorang mamat ni..'macm kenal!'...haha.. aku dgn suara tak kaver tegur lah kan..sembang budi bhsa budaya kita annn.. so aku pon tegur lah sebagai basa basi org kata.. 'weh,, keje sini ke ?''..haha.. bodoh tak bodoh jugak lah aku waktu tu..dah mmg dia pakai baju popular..takkan keje dalam tesco kot..waktu tu aku rasa nak ambik novel tade kaver tok bt kaver muka. tebal sgt dah.. then dia bleh buat selamba muka toya ngangguk2 masuk bilik.. konon malu lah tu kene tegur..

haramm.. ingat aku nak tegur sgt.at least aku tak lupa kawan.. aku tak de lah tak lawo mana. kot2 ade member tanya sape kang,, kencing je lah ape2..malu sgt ke kawan.. haha.. aku yang malu.. macm ckp sesorang..sumpah tak nak tego dah lepas ni.. aku jumpe ko aku buat kerek selambe rock pggl ko adik padan muka.. aku buat dialog lase mau tembus muka ko padan muka..ape ko ingt comel sgt muke ko aku nak cair..puihhh...

ececehh..marah ni marah ni.. segan aku.. aku tarik kakak aku keluar popular g masuk tesco.. then sblum tu jaga tesco tegur aku,, aii superman keluar hari ni..ape gile nak buat lawak mcm tu.. mmg lah aku pkai tsirt superman,, tapi ade nmpak aku pkai spenda kat luar ??ade??ade?? kot nak bt lawak pon pacik agok laaa... bt lawak biar boleh org gelak.. bak kata shila rusly ,;saya hnya senyum. belum gelak lg'.. haha

oke. shadap. malas nak type. macm tahik je.. godai... 


No comments:

Post a Comment