Saturday, January 14, 2012

what is ur opinion ?

**owaa..sekali lg aku rasa bangga dan riak tengok title sendiri. haha.. bodoh ah. tulis bi sikit, bangga. speaking sikit, riak. org len speaking sepatah pon tak masuk melayu siap slang scottish lagi tade sembang kencang cam aku kan.. haha.. budus....

bg kata2 perangsang dulu..haha...why not we see everything through optimistic eyes. kan. kan. semua aman je. ok. shadap.



ok.let going into the issue..tadi lepas makan malam kat chef noodle haus (femes dah) aku burak2 sikit nagn kakak aku mengenai hati dan perasaan. haha..dia tny aku dah ade bf ke belum.ape ke bangang punya soalan. soalan yang aku rasa bg budak tadika pon dia guling2 bantai ketawa..ekeleh.. muka aku ni tade bf..ape ke gila.. then aku tibai jawab cam ni saje nak tengok reaksi dia ' ade. ade mmg ade.. tapi ade 2 la kyang.. tak tau nak yang mana.. dua dua best , kaya nak har, hensem mcm randy pangalila..'' haha.. semat tak jawapan ? dia punya jaw (ececeh) jatuh sampai kaki. mata tak kelip pandang aku. kepala toleh 180darjah tengok aku atas bawah. dia tutup mulut pastu reply 'ohh.. baguslah..'' dgn muka sedeh nak hampeh aku tengok.. aku tak mampu nak kate ape..


**ok. aku tipu je. haha.. bf pon tade... tunduk malu.. haha.. ehh. tukar tajuk jap. hari tu aku tengok cite biar mmpi smpai ke bintang yang randy pangalila blakon ngan elfira loy.. haha.. tak sesuei aku ckp kau.. aku rasa aku telalu ikut kan perasaan.. tengok pon aku tutup mata.. tak snggup tgok randy manja2 kucing ngan elfira. tak sesuai. bg aku lah..elfira tak cukop matang untuk berlakon. nampak fake. ok. shadap. jeles sebenarnya.. haha


ko tengok. ko tengok. cam hape je kan. seb aku tak jdi pelakon je. kalau tak aku ganti dah tempat elfira tu.. haha..ok. lame.

sambung balik tdi.. aku tnya kakak aku cam na kalau 'ur bestfriend become ur boyfriend'.. kan...cane ?cane? tak rasa pelik ke.. pastu aku ade bca tadi satu blog mamat ni.. dia ade ambik quote rembat mana tah.. tapi mcm ni,,

guys are not mean to be bestfriend. guys are not to be ur bestfriend. 

so aku terpk lah kan.. cane ehh kalau kawan lelaki kita jd bf kita.. pastu nanti clash tak leh baik jd kawan mcm duludulu..konpem segan nye nak ingat balik saat2 kau manjemanje ngan die kan.. haha..geli uolls..kang bt dia tibai jadi bhan nak gelakkan ko kan.. tetibe die leh slamba rilek chill sembang ''ko ingt tak dulu waktu kita kapel ko suka lentok kat bahu aku''.. kahkah.. sumpah rasa nak humban pale dalm toilet bowl then flash dan flash sampai malu hilang.. haha..then, base on the quote la kan,, guys yang baik sesgt ngan kita makna nya diorang nak kita jd gf dia la kan. sebb guys are not to be our bestfriends. tade lelaki yang boleh dijadikan bestfriends.. 

**aku ramai kawan lelaki. cane tu ? takkan nak jd gf deme sume ?? haha.. pasan jap..ok...close issue bestfriend boyfriend bagai.. ngeliat lidah aku sebut benda sama even dalam hati pon.. haha

tadi seperti biase aku on fb tgok status org kot yg mana boleh di like.seperti biasee gak status jiwang yang banyak. dr lelaki pulak tu.. geli mak oke.. aku yang prempuan pon tak jiwang.. dia over nak mampus. tapi lantak dia kan.. aku yang sebagai pembaca just hanya ada kuasa untuk hide post je.. haha.. pastu aku baca status sorang perempuan ni.. cun jugak.. menarik tapi status tak matang.. 

'ei.. sakit tekak dri tadi..batuk makin teruk. benci mkn ubat. tak sedap!'

yekk..shadap u girl. mcm stok nak cri kasih syg je..haha..then ade mamat2 thap prihatin over the limit komen,, 'makan lah ubat. tak suka makan ubat lah tu''.. auuuuu... manja uolllsss.. kan dah dapat perhatian.. then tetiba ade member perempuan spoil komen ''ehh,,tadi nek moto elok je''.. haha.. haram.. nak jugak member ni kacau daun.. nampak sgt jeles.. haha..


mcm biasa aku akan end entry ngan muka aku sendiri. aku kan suka tengok muka sendiri.. haha.. tapi tak lawo plak dalam gambar ni..ke mmg tak lawa ??haha.. watever.. 




No comments:

Post a Comment