Friday, January 13, 2012

taksub sgt pun susah, bro.

**adelah sorang kawan lelaki aku ni ckp aku suka type 'haha' bila chat ngan dia. haha.. see ! aku rasa mcm habit pulak.. bg dia aku tak serius.. kamonlah, bro... nak srius buat apa.. bukan nak ajak kawen pon aku kena serius semua.. tak suka serius2.. nanti muka berkedut. haha.. btw rindu nak chat ngan kau lah.. ok. case closed.


hmm.. aku nak ckp ni,, kenapa ramai sgt org minat korea ehh.. which is exactly known as kpop. burhh.. bukan aku kata aku tak minat.. aku minat jugak.. aku tengok jugak boys over flowers, full house, emm gumiho..,, u're beautiful.. ape g ? aku tengok semua ni.. tapi aku nak ckp for those yang taksub stok mcm stok ayam uhh.. haha.. taksub melampau gitu.. melampau ye kakak. MELAMPAU.. haha,..(aku tak suka org type sume CAPITAL sbb bg aku dia umpama menjerit pkai haler ) yes. over. mampuslah.. haha


the problem is,.. bukan kakak2 kita je minat korea ni,, abang2 kita pon mint jugak.. haha. lelaki pon minat kpop.. adoi.. lame, bro. lame.bagi aku jambu sungguh tu.. muka tak jambu mana.. haha.. aku tak cakap sesape ehh.. ni randomly.. aku chat ngn kawan2.. cita pasal korea.. baca status org kat fb pon pasal korea.. seb aku tade twitter.. kot2 korea jugek.. **fengsan..

**selingan.. haha.. aku suka tngok gambar sendiri. suka.suka. tetibe aku rasa rindu kat ko ela. rasa nak lempang je. haha

oke then. back to the issue, ade lah satu hari tu,, aku bukak fb baca status seperti biasa kot2 ade yang'eye-catching' boleh gak aku like. haha.. haram jumpa gaduh2 je status.. semuanya berpunca oleh si durjana kpop.. haha..hekeleh pasal kpop nak gadoh.. rilek sudah lah bro. depe gadoh pun bukan artis korea tu nak depe.. haha.. tadelah,, tak yah lah nak taksub sgt.. bek ko taksub ngan maharaja lawak ke.. haram syok je.. depe pon mcm kita..melayu..aleh2 tade segan sgt kalau nak tangkap syok pon..melayu sama melayu.. ni melayu ngan korea.. haha..jauh tu.. lainlah kalau nenek kau ade nama depan park su ming ke..adik badik park sung jung ke.. pehh.. darah korea adelah mengalir dalam bdn ko.. ni nama aiman jugak. siti. kalsom.. 

**aku ulang banyak kali tengok maharaja lawak sepah yang time musical tu.. haha.. tersentap isi perut aku gelak tengok depe.. syuib paling lawo kalau jd perempuan.. haha.. siap ade janggut bagai.. lol

memang tak dinafikan pelakon korea sume stok hensem haram lah.. kalau yang comel pulak comel sesgt aku ckp kau.. tade yang buruk eh.. yang buruk2 depe tak bg keluar tb.duduk ko tepi diam2 sudah.. mmg hensem sungguh.. stok muka tade liang pori2 tu.. jerawat tak penah menunjukkan diri.. minyak tak penah nak ade.. muka haram suci mcm hari2 ambik wuduk uhh. mau tak ferempuan kat mesia ni tak gile ? aku pon gila same.. tapi aku tau gak nak kaver2 gile aku. tade lah nak tunjuk gile beno.. hey.. aku pelek gak,, pencuci muka ape depe pkai ehh sampai cun begitu sekali.. haha.. depe makan makanan semula jadi kot..freh petik tu ynag stok muka mcm cermin halus suci murni tu.. adoi..

tapi kalau ye pon kau minat sgt smpai artis melesia ni stok semua buruk habis,, tak yah lah sampai gaduh2 kat fb.. putus kawan semua. uyoo.. dasyat betul penangan orang korea ni.. haha.. artis mesia pon hensem ape.. aaron aziz hensem ape..even dia singaporean.. cair jugak tengok ann.. shahezy sam hensem ape.. kaye pon kaye.. ade ala2 kpop jugak.. tak mau ? hemm.. liyana samsudin somel ape.. mcm korea jugak.. tak mau jugak ? pi mampus lah weh.. malas nak layan.. haha..kalau minat sesiket tape.. tak slah mana.. aku pon ade kawan lelaki yang mint korea..aleh2 lee min ho jugak dia sebut.. hambek.hambek..ko nak sgt lee min ho kan.kang aku culik dia kau peluk puas2.. haha.. 

btw,, lama2 nnt artis korea tu tua jugak.. berkedut jugak.. gigi jatuh jugak.. tak kekal ehh.. kawan2 kau nnt jugak lah yang ada lastly nnt smp tua.. takkan tua2 pon nak layan kpop jugak.. bawak tobat le..haha... 

**gila mampus hidup balik mati balik aku ni kalau peminat kpop baca.. haha.. btw,, aku pny blog kan..suka lah nak ckp ape.. ade aku sbut nama kau ? tade ann.. aku nak ingtkan je.. untuk aku jugak..haha..rileks buat lepak chill sudah lah bro.. semedang hot je kau ni.. sape nak..haha.. 




tadi aku baca blog kawan aku..speaking je dia.aku tetap dengan melayunya.. bilalah nak improve ni.. haha.. seronok tengok dia speaking london.. jatuh jaw aku.. haha.. tahniah la bud.. t aku blaja bi kat blog hng je kan.. hng dpt pahala..aku mkin pandai.. haha..



No comments:

Post a Comment