Thursday, January 12, 2012

aku tak suka DURIAN-lah

siyes aku dah cek dah salasilah keturunan aku belah mak bapak aku.. tapi tade pulak aku jumpa tok nnk moyang aku sesat nama micheal ke, john master ke, maria clarina ke... kot2 lah ade sesat darah omputih dalam keluarge atas2 yang last2 turun kat aku sampai aku jd tak suka durian... haha.. aku dah tny kat opah aku siap kot2 waktu dia muda remaja ada org putih dok phewit2 dia ke..

ok. tipu. aku tak tny pon.. haha..alaahh.. tipu sikit2 ape ade hal la sgt kan.. mcm tak penah menipu je ko ni.. sekeh kang.. tapi sebetulnya,, dalam keluarga aku, aku sorang je tak suka durian. dengan alasan aku bg bau dia stok menyengat habis lah... haha.. n mak bpk aku pon dah tau yang aku tak suka durian tapi diorg akan beli jugak sbb 4 org anak diorg yang lain balun je durians ni.. ape kes depe nak layan aku sorg yang tak suka durian ni.. tak suka dok depan ahh.. tak yah mkn.. haha.. n apa2 yang berkaitan durian pon aku rasa macam kene telan apa je bila org suh mkn. sprti cucur durian kah, dodor durian kah, kuah durian kah, dan dan tempoyak.. yekk..

aku sendiri pon kurang pasti apa yang best sgt dgn durian ni.. the king of fruits konon.. ehh,, sengkuang lg sedap ahhh.. kau letak rojak mak bee atas dia kau mkn bila sejuk..peghhh.. menyengat terangkat aku cakap. tapi sengkuang buah ke sayur ?? haha.. pesetankan semua tu..

**selingan,, baru aku perasan reactions kat bawah entry ni negative semua.. haha.. tersentap pulak bila ade org tekan.. rasa nak private blog je.. tapi tggu lah org yng tekan reaction tu jd 100.. setakat sorang je ape ade hal kan.. haha

tapi hari tu, mak aku tny aku cane kalau nnt aku kawin laki aku suka durian.. haha.. small the matter lah.. aku takkan nak jd derhaka pulak.. dok mogok tak nak masak kalau dia nak makan kuah durian kan.. takkan lah aku nak duk diam tak gerak2 mogok tak nak masak sbb aku tak suka durian... haha.. bodoh tu.. ek eleh,, kau g je lah beli durian nnt aku masak lah untuk kau mkan... pastu nnt aku masak bnyk2 sedekah kat surau ngan jiran tetangga.. tak ke sikit mulia niat aku.. hahaha.. 

stop merepek.la wehh.. kamonlah.. kalau ikut aku bnyak gila bnda aku tak mkn.. tapi malas nak type.. haha.. kat dapur rumah aku skrg pon ada kuah durian.. tapi aku tak sentuh lg lah.. kot tade mknn o aku kebulur nk mmpus kang aku mkn lah jugak.. haha.. tapi tak kot.. 


haha.. aku tak tau nk end entry ni dgn apa.. so,, aku rsa gmbr ni mcm comel stok mintak lempang je.. jd aku letak.. haha.. godai..

No comments:

Post a Comment