Wednesday, January 11, 2012

they-are-awesome !

ohsem.. rosak.rosak. makin lama aku berfb makin banyak words baru aku belajar. haha.. seperti,, LMAO.. LM-what ?? sampai sekarang aku tatau makna bende ni..sumpah nak tny segan sbb nnt menjatuhkan air muka sndri..haha..pe barang bnda ni pon tatau kann.. haha.. yes,, aku sgt tak suka nak bertanya sbb aku rasa nnt org akan judge aku 'bnyak bnda tak tau rupanya budak ni'... haha.. padahal bende bek kan nak blanja.. tapi aku mcm tu lah.. tak suka tunjuk yang i-know-nothing depan org.. aku akan sebolehnya tunjuk muka confident tau semua benda... i know this bad.. just can't remove it.. ngaku ni.. sbb tahu tak de org nak baca.. aleh2 11 follower aku tu je kan.. ape ade hal la sgt.. haha.. gila,, pnjg dah.. aku cdg nak letak gmbar je.. siotttt..

ya ya.. im bigger damn taller than my sis so that i need to bend myself. huh

told you. aku paling tggi dalam siblings.eh, sama tggi rasenya ngan abg aku.rasenya lah. haha. 
location :kundasang, sabah

ok cukup lima org.stok susah sgt nak ambik gambar sekali. menyampah betul.sorang tak suka bergambar lah. malas lah. gaya femes je. sepak kang..

the girls in family. woman kot ujung sekali tu..haha. 
from left : me , my lil sis, my 2nd sis , my 3rd sis n my mom.

gila bapak besar ums ni..siyes tak gebang. taktau pejadah aku beli spec atas pale aku. melayang rm15..haha.. tak pkai pon..ade dah berabuk. tensi aku.

aku totally taktau bende yang dua org dok usha aku buat ape kat iphone tu. rasenya aku bkk fb je..haha.. yang si puteh ni je pndg cam..haha.. dah mcm nama kucing..haha


haha.. tu je nak letak. lama haram lah nak load.. bosann..



No comments:

Post a Comment