Wednesday, January 11, 2012

yesterday is HISTORY

wahaha.. sempoi gak letak title omputih ni.. kahkah.. rasa hebad pulak.. aku sgt lah jarang (takde rasanya) nak letak title omputih ni sebb aku gila bgg omputih atau bhsa kasar nya,, agak lembab sikit lah kalau nak speaking omputih ni.. setakat nak reply ''oh,,yes!!' , 'no,no. i dont think so'.,, atau 'emm.. i thnk u are rite'.. haha.. tu boleh lah.. haha.. lidah aku dah telan sambal belacan nak dkt 10 tahun smpai nak sebut fish and chips pon aku rasa terngeliat.. bhahaha...


wat da. wat da.. aku rasa sayu bgg ah bila tengok blog aku ni.. follower tak penah nak menambah.. dasar tak hot.. haha.. nak update pon aku tak tau nak update ape. sbb aku buat bnda yang sma setiap hri.. haha.. aku bkan ada ank g nak letak muka anak aku.. aku tade bf nak menharumkan nama dia kat sini.. pejadah..pejadah.. keje aku hari2 wake up late, sapu sampah, kemas rumah seblum parents aku balik rumah from schooling.. bhaha.. parents aku pon g school.. apesal ?? biasalah,, menuntut ilmu tak kenal usia.. haha..


tak tau nak type ape.. so bia aku letak gambar aku sebagai penyeri blog yang tade seri ni dan bakal mati terkubur tak lama g.. haha



sgt lah buduh kan muka aku dgn spec tu.. haaha..

btw,, tadi aku baca blog seorang insan ni.. feremfuan.. laki dia hensem bhaii.. bukan ! bukan ! comel.. yes, yes, somel sgt rasa naj jeles sampai mengalir air mata.. haha.. -3-'' siyes jeles sama itu feremfuan.. haha..

No comments:

Post a Comment