Tuesday, January 31, 2012

updating :)

assalammualaikum.. ececeh.. ~budi bhsa budya kitaaa~ ce buat sore siti.. haha.. dah malm weh ferempuan2 yang cantik sekalian dan jejantan bajet handsome sekalian..tak reti nak tido ke ?? sok kot terlajak subuh je.. kang subuh gajah pulok. haaha.. mcm tak biase.. lempang kang.. aku tak pe.. aku mmg ambik shift jga rumah waktu malam.. siang aku tido.. kelaaas kan ? godai.

ececeh.. bukan main asap dia.. mcm ombak rinduu

tadi kan,, pada petang td yang sgt lah indah yg sepatutnya dihabiskan dgn aktiviti berfaedah seperti bermain badminton,, tapi disbb kan partner aku pose aku pon menjelajah blog ke blog dr yang sefemes2 alam sehinggakan yang tade follower lsg. then aku jumpa sorang mamat hensem boleh tahan ni pny blog.. amboi kelaaaas kau kan.. bnyk gila follower.. perempuan je smua.. stndrd lah kan,, llki diciptakan untuk prmpuan dan prmpuan diciptakan untuk mknn.. bhahaha..

then, this handsome mmt bt pasal perokok should not be banned. ok, he got his point, but aku sikit tak setuju bila dia kaitkan pasal mati..dia kata knp nk kata llki yang merokok akan mati awal. sedgkan budak kecik yang tak merokok pon boleh mati.. haha. i feel like to laugh.. whai lelaki yg handsome, mmg lah tak smestinya perokok pakat mati muda2.. ada je perokok stay hidup kekal smp umr 70+ kaaan.. ko ni, aku lempang kan hilang hensem terus..

pernah tak ko dgr peribhs ni, prevention is better cure.. tak penah ? tu lah, mak hntr g skolah, ko g lepak blkg surau.. kot semayang dhuha tape gak.. bhaha.. rokok tu ko ingt ape? lolipop ? chewy candy ? chewing gum kot ko boleh makan2 buang tade kesan sampingn? pftttt (ce bt. kot rasa jelek kan) haha.. dah sah2 lah dlm rokok tu semua stok racun ada.. racun tikus ada, rakus lipas ada, racun cicak ada.. dah mcm iklan pasar malam umah aku je..

so, rokok tu org kata sebb musabb kematian selain dah mmg ajal. alooo.. tak phm g ? tak mo ckp dah.. ko g lah merokok tengok mati bila.. pastu, ko fight ngan aku tengok sapa betul.. ada bran ? hahaha

tapi aku suka entry dia before dia ckp pasal kematian ni.. sapa soh hangpa suma ban perokok2 ni.. perokok2 ni kaya do.. anak2 dato semua.. ada ladang sawit berekar2.. sbb tu depa leh beli rokok.. muka pon, ramai ja hensem kalah aaron aziz habaq kat hg. cuma depa kot teringin dok obersi yang nak keluar asap kat mulut kot..meh2 aku ajak g kundasang,, sana hg ckp keluar asap oo.. siyes tak gebang.. haha..

pesanan khdmt msyrkt dr sya dan era. bhahaha.. so, smokers kalian, seesungguhnya anda tdak dipinggirkan dalam masyrkt asalkan anda merokok di tempat dan pada waktu yang betul. eceeehh.. leh masuk forum perdana. haha.. chow ! 


assalammualaikum :)




No comments:

Post a Comment