Wednesday, February 1, 2012

di es el ar :0

assalammualaikum :)

hah ! tak jawab ! dosa, dosa.. haha.. ok. godai.. well ppl, tetiba rasa nak cakap pasal si hitam gemok tak de shape tapi mulut boleh pusing2 ni.. haha..


ececeh.. dulu kemain lagi kau nak camera yang paling slim.. konon2 hebat le tu dri org lain.. makin slim makin bergaya.. dapat plak yang kalis air bagai.. boleh bt bhan nak gantung kat leher pastu lalu depan org ramai dgn muka bangga sambil mendabik dada.. dlm hati tu mula riakkan mesti org kata aku hebat.. harem..puih..

pastu bila si gemok ni dah popular,, mana kau campak kamera slim kau ? dah merengek pulak nak yang gemok ni.. tak lens bukan biase2, nak yg panjang dri org lain.. pakai flash pulak yang stok besar mangkuk tu.. haih, manusia. tak penah nak puas kan..

tapi bukan isu tu aku nak menggebang petg ni.. aku nak ckp pasal org yang suka menunjuk barang dia.. heaven lah konon bila semua org tau kau ade si gemok ni kan..padahal bukan mahal sgt pon.. kot kau je boleh rembat.. weh,, kakak aku keje gaji sebulan pon boleh beli terus the latest design of nikon oke.. haaa.. mula aku nak riak ni.. sabar2.. astagfirullah..

so, u guys dah ade tu buat lepak chill sudah lah.. tak yah gelabah ayam sgt.. alohh,, lame je kau ni nak bt status kat fb pnjg2 tapi sbnrnya nak ckp ade nikon/canon je.. bhaha.. malu le tu nak ckp direct..takut org kutuk.. well ppl, aku dah biase sgt bca status stok status kau ni.. let see..

status : eei.. rimas betul lah ! mamat tu suka sgt kacau aku.. nak ape sbnrnya?

haha.. ni stok nak kata diri tu hot, tapi saje nak soh org lain yang merungkaikan masalah dia.. bhaha. lawak haram.. 

status : im deleting more than 30 friends right now. setakat nak tmbh kenalan bt ape..

ececeh,. ni stok nak kata ramai kawan kat fb..semua nak kawan ngan dia..puih

status : dah lama tak pegang canon.. biar je terperuk kat rumah..

yang ni stok nak tunjuk kamera.. haha.. rasa lawak ada , kesian pon ada..haha.. sorry, dude.  bukan nak ejek kau, tapi kau gelabah sgt.. rmai je ade dslr bt tahik selamba je.. wht the hell kau kelam sgt ni.. lawak lah..ok.ok. tak kutuk dah.. maaf..

tapi jgn buat gelabah sgt.. nnt tak awet muda.. haha..

chow. assalammualaikum..




No comments:

Post a Comment