Monday, February 20, 2012

im too sleepy while writing this crap. dont read !

dah malam la weh. gi lah tido. gua pon dah ngantuk macam haram skarang. punca nak main tenet gak mcm tade hri esok. pfft.. otak aku runsing lah sekarang. macam aku ni dah jadi yang berhormat perdana menteri mlysia yg ke 7 dah sampai nak kena pk masalah ngra.. tidur malam pon lewat ekoran purata kemiskinan yang masih tggi di mlysia.. makan pon tak kenyang sbb memikirkan baucer rm200 yang dihabiskan untuk membeli novel hlovate mahupun komik gempak starz,. ok gua dah lelong.

*jgn membenci sesuatu secara melampau kerana takut kamu akan menyukainya.

pernah dgr ? aku mmg lupa whether ayat ni potongan hadis or al-Quran. but seriously, it was from one of those. sometimes, im wndering why i hve to hate someone to the max even for a very remeh temeh reason. max tu gua type kan ? it can count like once-u-shitted-me-u're-my-enemy-ever. yeah.sound silly. but that is the real me. knp ? knp aku kene ada perasaan ni ? knp aku tak boleh nak benci sikit2 je..get my feeling, dude?

orang tua2 selalu ckp, ''haa gadoh lah, besar nnt kawen''.. wht is going on wth these folks ? kalau aku dgr ayat ni, mesti aku akan act like, ''pffft, dah dia taik aku takkan aku nak bagi bunga kot.'' and now i realize folks pon ckp guna ayat Quran and hadis and not from their mouth originally. dulu2, otak jahil. pelek gak sbb bila semua org tua ckp phrase yg sama. do they know each other this close smp diorg kongsi ayat nak nasihat bebudak. adekah mereka lebih dahulu mengenali bluetooth boleh share file ayat untk bebudak muda. haha. see, that stupid girl was me.

tu bukan masalah nya. masalahnya sekarang aku dah terbenci tahap max kat sorang lelaki ni. sbb dia berlagak nak mampos. aku tak tunjuk berlagak aku lg dia dah show off dulu.. then u got me hate u till death. tapi, kalau dia turn out jd laki aku cane ? haha. ok ignore this imagination.

ps : aku susah sket nak benci prmpuan sampai level max but it is too easy for guys. asal ehh ?

assalammualaikum.


No comments:

Post a Comment