Sunday, February 19, 2012

korea jap

woot..woot..dah tengok cite korea ni ? best woo. CITY HUNTER !!


well, aku rasa cite ni plg best kot dr cite korea yang lain.. dia more kpd action..memang lah ada cintan2 sket2 nak ke ending tu... tapi boleh consider lg cintan dia... haha. seblum ni aku tengok cite korea mesti kalau tak pasal harta, hero anak org kaya, tak pun ade syarikat besar2.. pfffft.. tapi semua cerita korea 1st hero ngan 2nd hero mesti minat girl yang sama. wthell? aku ada, tak mau ? haha


for those yg tak tengok lg kaaan, hero cite ni LEE MIN HO jejaka idaman malaya nii.. haha.. heroin dia ex-gf lee min ho gak.. nama dia gua tak ambik port.. tapi aku tak habis g sbnrnya cite ni.. lg 3 ep.. tapi gua dah taram last ep.pfffft.. tak leh nak tggu.. gabra nak tau last dia.. haha. gelabah nak mmpos...siyes aku tak suka ending dia.. sbb 2nd hero mati !!!


ni 2nd hero dia.. amacam ? hensem 10 kali ganda dr lee min ho gua habag hg.. dah mcm aaron aziz aku tengok.. well,, standard cite 2nd hero lg bagos dan lg cool dr 1st hero.. tapi, ending dia memusnahkan harapan gua nak tengok 2nd hero live happily ever after..last dia jantan ni kena tembak kat kepala.. kot.. aku nampak kepala je darah.. haha.. sgt tak cool kan.. 

p/s : sila tengok cite ni. best dan mendebarkan. haha


assalammualaikum :)

No comments:

Post a Comment