Saturday, February 18, 2012

kacang lupakan kulit. haha

hai.hai.hai.. haha. cam bgg sket memalam buta ni.. lu sehat der ? gua sehat dan makin sehat. cuma badan gua ni tade proses nak mengurus.. dia suka menaik je.. haha. setanded lah.. like peribahasa omputih, up,up and away. brrr. bodos aku mmalam ni. hari2 aku mengadu kat mak aku otak aku makin mengecil dan mak aku pny reaksi just 'pe bende kamu ni ?' .. grrr.. gua nak keje lah.. bosan do jadi penganggur.. bukan dapat apa.. ok. dapat duit penganggur act.. tapi gua nak keje ! haha.. protest pulak dalam blog.

tadi kan, gua lapar. seangkatan ngan kakak gua dia pon lapar. so kami g lah tesco manjung. ya rabbi. ramai gila org. wat de ppl? korang lupa ke kita ade billion, the store, giant dan ceria ?? knp korang nak pg tesco jugak ? haha. aku pon tak phm. dan aku pon berada di tesco jugak waktu tu.. like talking to myself.. nak makan pon g tesco ke ?? dah tesco je ade foodcourt... sapa soh ko tak bina food court kat billion ka, ceria ka.. 

so, boleh kena ke dgn peribahasa di atas? haha

but billion, dont u worry bebeh. gua datang setiap bulan beli barang dapo kat ko je. tade sape boleh tandingi ko. sumpah aku dan keluarga syg ko, billion. pffft. geli do. 

p/s : lepas ni jusco bukak konpem giant lingkup. haha


No comments:

Post a Comment