Wednesday, February 22, 2012

zaman kanak-kanak

assalammualaikum. semalam satu kg tersusun black out. lahabau sungguh. niat nak berpesbuk tergendala. niat nak tgok movie tehenti di tgah jalan ekoran bateri lappy yang menunjukkan tanda2 nak shut down. maka, dgan suhu yang sejuk2 panas, gua dah keluarga bagai hilang arah. masing2 mencari sumber untuk kill the time. btw, waktu tu pukol 8.50 malam. surau yang tadinya kedengaran mengalunkan al-fatihah sunyi begitu saja. pukol 9.30 masih tiada tanda bhawa bekalan elektrik akan muncul kembali. maka, seluruh warga kg tersusun bergelap melainkan beberapa rumah yang bernasib baik kerana menggunakan line electric yang tidak sangkut paut dalam agenda ini. pffffft.

stop sampai situ. aku benci sastera -..- <-- kawan aku kata ni bukan babs, tapi hidung kembang. haha

so, gua nak letak gambar sebnrnya. tapi dah terover dgn mukadimah. haha.standard lah. org kg. suke over eksited :)


weh, benda ni sampai sekarang ada kot. haha. aku last main tahun lepas. jumpa waktu outing kat pekan taiping. tapi aku soh adik aku beli. malu. haha. sepeket 2kupang. ade 3 dalam. wahaaa. masyuk do. kau tiup pastu letak kat paip air masuk.. sebijik telo katak. pffft.


kalau kau tak penah makan ni aku tak tau nak ckp ape. ape life kau waktu kecik ? haha. aku makan sampai sekarang do. tapi sekarang pandai sikit. tak beli satu2. beli sedozen terus. murah.. murah.. ngalir air mata.


aku dulu2 makan ding dang je. tora tak penah try rasanya.. mahal.. singgit lebih dulu.. ding dang 6ploh sen je. so, mak aku beli ding dang. jimat.. haha


ouh benda ni ! mknan zaman skolah agama. tapi sekarang pon wujud lg.. tapi dalam banyak2 lah sekali kau kena beli. kedai borong selalu ada. pffft. masam2 manis. choi, sedap !!


ouh ! ouh ! banyak gila kale. tapi aku tak minat sagt. sbb nanti hisap2 pastu jadi putih. tggal ais je. tak sedap! haha. tapi tibai gak dulu. heuheu

tak larat aku nak google dah. haha. bajet mcm dah tua sgt kan nak bt post cam gini. padhal bru 18. haaha. kepochi do.. tapi mana jumpa dah bebudak skg main makan benda alah ni. adelah 2 3 kerat bebudak kg yang masih tak kenal magnum tu ape dan still terhegeh2 dgn komputer . haha. zaman dah maju choi. nasib kita lah lahir waktu zaman friendster. myspace pon dulu baru nak up. haha. 

*aku rasa semakin hari aku semakin poyo -..-


No comments:

Post a Comment