Thursday, March 1, 2012

1st of march

assalammualaikum readers yang tak dijemput sekalian. sampai mana dah korang stalk blog aku ? bodoh2 je kan semua . sapa soh baca. rasa macam nak private kan blog la. aku rasa aku bukan buat blog untuk dibaca org ramai. cukup untuk jd source aku nak menghamburkan kemarahan, kebencian dan kesukaan. haha. tapi aku ada sebb knp aku tak private blog sampai sekarang. aku hope ade sorang hamba Allah (random) baca blog aku. pastu, nanti 8 tahun akan datang, aku tengah beli kopi setarbak sblum ke opis, aku telanggar sorang hamba Allah ni (again, random) then dia ckp 'eh, saya baca blog anda. dri first post lg. dan i really like ur style''. ouhhh, demm sweet and we end up, MARRIED !!

kahkah.i really love my imagination. sangat beyond the boundaries. thanks Allah for giving me this brain :).. haha.. stail kan ? keh, aku stop build castle in the air, 1st march dah merepek thp tak hingat. bkan nak doa jd lebih baik dri bulan feb. hailaa manusia. haha

eh, dah masuk march kan ? bedesuuup je masa berjalan sekarang. tak sempat nak pandang kiri kanan. apatah lagi lambai2. 6 march ni genap 3 bulan aku duduk rumah besarkan punggung. tidur makin kerap. kurang dri 10 jam konpem ngantuk cam haram. tahik kan? amalan2 baik makin dilupakan. aku kadang2 hope rumah ni macam asrama. hari2 solat jemaah. baca Quran. baca al-mathurat. but, rumah tetap rumah. banyak benda melaghakan. si durjana televisyen dan si cilaka internet. astagfirullah.

lagi 21 hari, result spm nak keluar. knp tak keluar esok je ? senang hati aku. ni nak getaq kaki nak tunggu 22 march. pehhh. mau kurus tak makan tu. haha. gila hiperbola. sekarang tak rasa berdebar o nak sakit perut ke o nak lompat setempat ke. tade. tade. aku rasa aku jenis yg getaq on the day. tang tu baru hang tau langit tu putih ke biru.. wht da ?!!!

aku dalam dilema lah sekarang. kahkah. ayat tak nak kalah. emm. tak tau nak masuk u mana. rasa nak jadi akitek. lukis2 plan rumah org nak. boleh cilok2 sikit nak bt rumah sendiri nanti. kelas kan. kalau rumah customer aku ade lantai kaca, konpem aku sebagai akiteknya taknak kalah. gua letak rumah gua dinding kaca. haha. sejuk je sandar. tak panas macam simen sekarang. rasa duduk dalam sauna. kalau berangan macam nak meletup sgt. lebat bukan main. 

hope result oke. kalau straight, alhamdulillah. amin. tapi dah tak boleh buat ape skrg. doa je. He know the best. aku tak tau la nak type ape. haha. buntu. buntu. eh, hari tu aku g tesco. tetibe ade sorang kawan lama lalu sebelah. rasa serba salah nak sapa. rasa malu kalau dia tak kenal. bukan rapat mana. tapi pernah sekelas. sori la der. bukan gua sombong. tapi pehal lu tak tegur gua dulu ?pfft. kau pon sama je. haha..dah lah. nak sambung bt benda lain pulak. blogging sucks. haha. padahal buta dalam bekata-kata. 

*tadi aku bt kapkek. mak aku kata boleh jd original girl. hello, aku bukan pirate ! tp sedikit kasar. haha. selamat malam.


No comments:

Post a Comment