Tuesday, February 28, 2012

krismas tree ohh krismas tree ~

assalammualaikum. eh dah pukul 1 am. it is too early for those ppl well known as penggangur tegar for falling asleep, rite ? ibarat baru pukol 9 malam kan? thee. so, kenapa aku pny tajuk entry pasal pokok krismas ? please dont misunderstand me,ppl. aku bukanlah nak story kat korang pasal kerismas day. nak wish pun berDOSA yu. ni kan nak sambut. nauzubillah.

jadi, korang pernah tengok pokok keris-mas ? cantik dok ? haha. cantik ke ? pffft. banyak gantung benda sana sini. bola itu bola ini. lampu sana lampu sini. SERABUT der. serabut. so, so, so whats the matter? ape kena mengena aku dgn pokok keris-mas tu ?

haha. hari tu aku g wayang. nak tengok adnan sempit 2. movie stat pukul 3.30. aku mask around 3.15. mundar mandir kat luar kejap smntara nak masuk bilik. bilik ? bunyi seram pulak. haha. sambung balik, aku nampak pokok keris-mas berjalan masuk ke panggung. bukan 1, bukan 2 tapi banyak jugak. aku konpius. di zaman teknologi yang moden ini, pokok keris-mas pon boleh berjalan. setelah diamati seteliti nya, pokok2 ini mempunyai mata, hidung dan mulut. seakan manusia. haha. ok stop it. memalukan.

kamonlah der2 sekalian, ke nak pggil cikaro kerismas ? haha. panggung wayang big cinemas sitiawan je pung. mu nak solek teba2 buak peh ? ok, fail ! kau buat lepak sarung tshirt lgn panjg, kena dgn jeans , tudung ala kadar dah molek dah. ni, kau g kena pin bunga sana sini. tak masuk g keychain shawl kau bentuk heart tu yg dok tergantung2 tu. kot kau pusing kepala 360 darjah secara mengejut, mau keychain tu kena mata orang, BUTA jawapannya. besar dia bkan main do. aku tak tau cana kau handle berat dia. haha

aku bukan nak kutuk kau cik kak, tapi aku tengok dress up kau over sgt. macam nak pegi pavi. eh, ke nak konsert amysearch ? awie ngan ella ? haha. kasut kau bukan main runcing. mau tembus lantai cinema tu. pny la ramai laki kat situ, kau rasa diorang pndg kau sbb hebat ke ? lawa sgt dah ? nehi. nehi. diorang pandang sbb pelik do. aku bukan ckp kosng. aku dengar. serious.

buat malu je. aku bukan nak kutuk, tapi ape kata kurang kan sikit barg perhiasan kau. ringan sikit pokok kerismas nak diangkat. kah3. kita bt lepak sudah lah. tshrt dengan jeans, lawa apa. haha. 

*eh, sanggul siput kau rendahkan sikit. tambah tinggi kasut, tambah sanggul lag, tak ke mau 190cm tu ? kalah peter crouch. haha. dosa yu,


No comments:

Post a Comment