Thursday, April 12, 2012

assalammualaikum. hai hai hai. gila hari ni dr mood oke terus jadi moody ya amat sbb seseorg ni. mcm tahik je aku rasa. aku onl fb, dan baca newsfeed mcm biasa. dan status dia sgt menarik minat ramai org tapi bukan aku. aku rasa dia jatuhkan maruah org lain dan MARUAH dia. 

ni lah org tua kata budak2 sekrang. tada rasa malu dah ke bro ? asyik ckp hal peribadi kaum opposite kau. yang gelabah tak tentu hala knp ? yang tak bleh duduk diam knp ? yang rasa nak bt status mcm tu sbb nak publisiti ke ? kau bkan artis ok. pui.

mungkin dia rasa sgt kool bila bt status mcm tu. or maybe rasa femes sbb ramai yg like. org yg like pon sekepala je dgn dia. or sbb tu kawan kau smp tak brani nak tegor. hey, hey, hey. terasa ke ? sapa makan cili, rasa pedas. sapa makan tmato. rasa masam. sapa makan babs, terasa haram. geddit ?


ouhhhh, cool down arifah. cool down. 


*aku ada hak tak suka kau. eh, aku bukan hina kau. tak suka je. TAK SUKA. phm ? dan, jgn rasa diri tu hot sgt. weh, sana lg hot kot. hikhok hikhok untuk kau puiii

No comments:

Post a Comment