Sunday, April 15, 2012

HAHA.

assalammualaikum. hai. selamat mlam. salam satu malaysia. salam perpaduan. salam kemerdekaan. haha. *aku malas nak betulkan ejaan pepaduan tu. harap maaf. eh ke mmg betul ejaan tu ? eh, eh, apa apa lah

aku tak sabar masuk u. tak sabar nak belajar. pastu tak sabar nak balik rumah. tak sabar nak balik u balik.. tak sabar nak..ahhh .. gigil2 kaki aku nak masuk blaja lg. haha. over nya. hari2 aku sekarang sering berseorangan di rumah. masa dipenuhi dgn tidur yg lena mkan yg kenyang dan dan berat badan yg bertambah. HAHA. 

siyes, kalau boleh, setiap petang aku pg tesco. tak beli apa pon. just nak pg minum each a cup tak pon aiskrim chocolate dgn strawberry. hakhak. tade life lsg. naseb bapak aku dah upgrade kelajuan wifi di rumah. maka, tempoh menunggu buffering cerita adalah amat singkat. dgn itu aku tidur pukol 3 pg. layan cerita korea/jepun yg tak bawak faedah lsg. hahaha

eh, birthday aku kan khamis ni. haha. gelabah gila. pastu2 aku pon beli lah barang kek nak buat kek kan. semangat gila babeng. jap aku upload pic.


TADAAA !!! terkejut tak ? terkejut ? nice. haha. lawa plak bila dlm gambar.. haaa ni lah kek yg terhasil. gila down aku lepas siapkan the most buruk cake ever found in universe. bapak aku je kata lawa. i love u ayah so strong. haha. actually, the size was double from the size above before the keruntuhan. separuh lg dah hancur -___-

semangat aku pon ikut sama tertimbus di bawah runtuhan kek tu. haha. tapi aku tak buang. syg. aku simpan dlm bekas leklok. bia aku makan sorang. semua kata buruk kan. 

ni lah jd bila over excited. beli cream itu ini. choc rice lg. tmbh choc chip yg ada dlm fridge. aleh2, ambik. ni je jadi nya. haha. aku tak nak bt kek dah. siyes. sesungguhnya aku kecewa. hikhok


bye semua . i dont love you all.




No comments:

Post a Comment