Wednesday, April 25, 2012

posto... posto...

kejadian SEMALAM. sedang2 aku ngadap fb, bapak aku keluar bilik lalu menghulurkan sekeping , eh sehelai kertas bersaiz separuh A4.. eceh, dah mcm pertandingan bercerita. hahah 

BAPAK : achik, kamu kena denda. 

AKU : *baca.. baca.. baca ketas tu * apa salah org dgn POS MALAYSIA smpai kena denda ?

BAPAK : kamu ada hantar apa2? tak cukup setem kot.

AKU : hantar apa nya.. tengah tggu barang ada lah.. tp dr pos laju. babeng ahhh sapa hantar barang ni tak cukup setem. org plak kena bayar..

mood : gelak2 sbb first time gua kena denda. weh, aku penah buang chewing gum kat masjid. tp tak kena pape lagi tau. hahaha.. -_____-
-----------------------------------------------------------------------------------
HARI NI........... gua ke pos malaysia bawak ketas denda untuk tuntut barang jadah ape gua tak tau.. dlam bilik customer service...

AKU : bang, apesal saya kena denda ni ?

BRADER : tak cukup setem......

AKU : bukan ke pos mlysia sekrang 60sen je g mane ? kawan sya kata dia dah byr 60 sen...

BRADER : *bg barang tu* hmm.. ni lg lah tade setem lsg.. tu yg kamu kena bayar.. yg 60 sen tu untk sampul kecik je.. kalau sampul besar lain harga..

AKU : ouh... so tipu je lah iklan kat tv tu... tade pon cakap pasal sampul..

BRADER : *sengih sumbing*
-------------------------------------------------------------------------------------

dan dan dan.... korang tau aku dapat barang ape ?? 

nampak tak tulisan tu ? *kawan aku mesti tau dri sapa* haha.. alamat penuh siap. kelass kau maria.

kita dekatkan sikit. hahaha. nmpk alamat ? nak hntr apa2 send je k. i tunggu :)

ni paling tak bleh blah. setem pun nak mention denda .. oo em geeee. .. sentap dgn pos laju sebulan !

hikhok.. rindu nak tgok tulisan ni ibarat clean n clear. lawo. tak bleh jd doktor. 

haha.. pemilihan gambar yg salah.. mak aku kata gemuk gila.. dah lah hitam.. gambar bila ni ?! mana hng curi gambar ni ??? -_______-

ok. yg ni best. ayat dia gramatis habis. ambik buat dlam esei konfem kena puji. aku terharu baca. hahahaha

that's itttttttt.. the sender.... sapa tak kenal.. hahha
I LAP U SO SO STRONG <3
*kau tau aku sgt malu nak ckp benda ni*

No comments:

Post a Comment