Saturday, May 5, 2012

3RD MAY 2012

eh, aku bukan nak cite pasal ko lah ELA !! aku nak cite pasal naik BAS.. hahaha..

hai yuu.. hai yuu.. hikhik.. gedik haram kan.. eh jap.


hm. hm. nampak anak2 ? reunion lah sgt. sgt reunion. hahah.. siap ada amaran pukol 11 sharp lg. hahaha. tak silap aku, aku yg bagi tarikh 3 mei tu.. weekdays, tak ramai org, tak sesak. hahaha. tapi, hari tu sapa ke tanya idea mana nak dtg 3 mei.. aku diam seribu bahasa .. -__- bukan aku. bukan aku. *geleng geleng*

gila pny penat hari tu. aku bagun 6.30 pg.. tiket pukol 7.45 pg ! pagi2 lagi dgn gelapnya aku kena mandi... basahkan badan dgn air.. perasaan yang aku tak dapat gambarkan... SEJUK.... hahaha.. dah berbulan duduk rumah, mandi pagi merangkap mandi petang. malam masih harum. jimat air.. olala...

7.30 aku dah terpacak tggu bas.. bukan sorang lah.. dgn kakak aku.. bapak aku dah warning dia, tggu smp aku nak bas.. hahaa.. macam biase.. melayu kalau jnj nak dtg pukol 3, pukol 3.45 dia sampai.. tiket sebut pkol 7.45, 8.20 dia sampai.. tahik kan kawan2.. booooo.. boooo..


wahhh.. korang tengok.. betapa semangat nya aku nak naik bas.. tiket beli 2 hari awal.. hahaha...bas aku naik act nak pg kl.. tapi stop jap kat ipoh.. aku yg tak tau medan kid tu rupe acane, naik le bas ni dgn muka bodoh.. dgn harapan driver bas akan ckp, 'medan kid,medan kid' bila dah smp.. hahaha

sampai kat utp seri iskandar, aku dah gelabah.. mana medan kid..mana medan kid.. hahah.. dgn muka sopan, aku pusing blkg, tny sorg permpuan ni, 'weh, kau turun mana ?' *sopan ke tu ?* dia ; 'medan kid'.. aku; 'belum sampai eh ?' dia ; *geleng2 bajet lawa* hahaha..

akhirnya sampai jugak aku kat ipoh.. dgn selamatnyaa.. hahaha.. lpas aku jumpa KAWAN KAWAN aku yg dah kering tunggu aku,, kiteorg g jj naik bas transit.. apa jadah ntah.. haha.. beli tiket dlm bas.. uuuu first time.. hahaha

agenda kat jj :
- peluk2, cium pipi..
-pegi cinema , usha tiket. TADE
-pegi karaoke usha fee . MAHAL. HAHA
-merepek kat food court..
-minum pg *kononnya* hahaha
-main games token tu.. mcm tgah mabuk.
-main boling. *aku menang*
-solat
-lunch
-jalan2. beli baju.
-peluk2, cium pipi.
-balik.

hahahaha... simple do... then aku dgn 3 yg lain naik teksi pg medan kid balik.. last2 aku tggal sorang kat medan kid tu.. yg lain semua dah balik.. aku mundar-mandir cr bas nak pg sitiawan.. haha.. takut do.. ramai indonesians.. eceh, indon sudah.. indian tu kata bas 5.30, 5.50 baru ada.. cisssss

eh jap, bfre naik bas ade sorg apek ni dok pandang aku.. lama.. pastu dia naik bas sama dgn aku.. dalam bas dia pusing blkang, dia pandang aku.. aihhh.. lebih uncle ni.. haha.. aku tengok baju, ok semua butang tak terbukak macam.......hahah.. aku tengok seluar, ok je.. hmm. hmm. mungkin muka aku ada iras anak dia kot.. CHINESE LOOK.. bhahahaha.. *anda dibenarkan muntah*

dalam bas, tade pmpn.. heuheu.. dkt seri iskandar baru ada prmpn naik.. dan, aku selamat sampai dpn pizza hut sitiawan.. baru ingt nak press loceng.. tapi dah ada yang press dulu.. next time ye.. next time.. hahahah.. 

sampai rumah, pukol 10 dah pengsan.. mcm org baru lepas acara sukan.. hahaha.. pukul 8 pg, ada org kol rumah. malang nya aku tak larat nak bukak mata. maaaaaaaf.. hahaha.. over kan.. hikhik..

so cane ? adventure kan cerita aku ? mak bpk aku dok selang seli kol tny kat mana.. so scaryy nak naik bas.. tpi oke je.. eh, jap. mak aku kata muka aku burn ! ni semua sebb naik bas.. sit aku tepat kat chya matahari.. baru nak putih kejap ( _ _ '')

*maybe ni last kita gather befre kita masuk u.. karang ade yg tercmpk ke sana, ke sinun.. ke SARAWAK... hahaha...nanti dah masuk u, ayuh lah kita breakfast bersama.. haha.. tade keje.. insyaAllah.. 

bye2.. hikhok .. 

assalammualaikum.. :)


No comments:

Post a Comment