Friday, May 18, 2012

borak sembang bergebang

grr.. lapar bgg sekarang. tp malas nak mkn.. sbb dah gosok gg.. malas nak gosok balik. sbb lama.. malas malas malas. 

hari ni dah jumaat. seminggu lg dah gerak ke kl.. ahad depan dah masuk um.. o maii.. sgt teruja + sedih + gembira + terharu ++ lapar.. hahaha.. ahh, kelaparan aku tak dapat dibendung.. 

lepas ni kak yg kena bt keja rumah bfre fly pg india. sebelum ni aku bereskan... ecehh.. aku dah practice jd suri rumah full time hampir berbulan2.. result makin bagus.. kalau dulu tau sapu sampah je.. sekarang aku sidai kain, angkat kain, lipat kain, kemas dapur, sapu sampah, susun baju.. o.O BANYAK TAK TERKATA KAN.. hahaha.. btw, dpt gaji every month..

tadi aku keluarkan buku2 pasum kakak aku.. selak selak 2 3 helai.. sampai jugak ke belakang. ok cukup. tutup. gila tak ingt dah semua nya.. fom 5 blaja apa semua dah masuk file yg aku dah hantar recycle bin. dan aku permanently delete from memories.. mati gua.. getaq2 kaki sat 2 3 saat.. letak buku jauh2.. perasaan kembali normal. hahha..

lepas ni kena cr kawan baru.. ada dah kenal sorang dua. eh pat lima jugak.. dr kelantan, jb sabah.. wahh,, jauh2 kawan2 aku jumpa... tapi tak jumpa lg yg gila2 mcm kawan lama.. hmm..

eh ela, sekrang ni aku asyik msj chat dgn... hmm.. malu nak ckp.. haha.. ala yg kau suka tu.. yg tggi tu.. haha.. >.< V

dah tak tau nak gebang apa.. selamat mlm.. see ya

No comments:

Post a Comment