Thursday, November 22, 2012

lantern festival.

hai. gaya retis kan nak cerita semua benda. hahah. kesah plak. shadap semua. baca je apa aku type ni okay. balik dr fakulti hari selasa lepas, si Nuha ajak ke pesta tanglung dkt dtc. so kami kami yang tak tau apa ni pun plan nak pg malam tu.. hahah. yg lawak nya, malam tu baru perasmian. so just ada persembahan je. and of course, dalam bahasa cina je diorang menggebang. hahah. dan seperti biasa aku just duduk diam2 buat2 faham sambil angguk sikit2 supaya dgn harapan chinese2 yang pandang aku or terpandang aku rasa kagum sbb aku faham bahasa cina. 

fuhh. penat baca dalam hati dgn senafas. hahah. rabu malam tu baru ada pameran tanglung. dan lagi sekali, harapan nak tgok tanglung dilepaskan ke langit, harapan nak dongak tgok atas sambil terpegun dgn chaya2 hancur begitu sahaja. sbb nya, just ada beberapa je tanglung yang di pamerkan dan tiada satu pun yang gayanya macam terapung di udara. geddit ? sedih tau tak ?! 






























that's it. photos taken by Syazana. the tanglung were not so bad. and creative sgt. sbb diorg pakai benda2 yang simple. mcm span, straw, botol vitagen and results dia lawa sgt and nampak real :) hahaha. kbai. dah malam dan bosan dan mengantuk dan zzzzz.

No comments:

Post a Comment