Friday, December 14, 2012

what a hectic week

selasa lepas baru je hantar project 1 untuk kelas Art. lukis 16 objects w/ different drawing techniques. tu pun dah stay up sampai ke 2 - 3 pagi. selesai hantar, ada briefing untuk project 2. kena bt model kepala org. bunyi macam best. nampak macam best. tak cukup tidur tu yng tak best. tajuk project 2 ni POTRAIT. ha. mati tak mati. aku kalau bab lukis muka org mmg fail. bentuk muka dah lawa, masuk je mata hidung semua, konfem tukar alien. tp exercise selasa hr tu mcm menjadi. sat aku upload gambar. haha. kelam.

okay jgn gelak. aku tumbuk sorang2nnt. meet mymodel, Yasmin :)


lepas tu, start je petang selasa tu dah kena fikir pasal presentation project 1 Basic Design Ahad ni. sila baca balik. Ahad okay Ahad. dan sekarang sebenranya aku tengah type report. baru 6 muka surat. letak gambar je. kahkihkuh. oh, Ar. Zafar kata kena pakai baju lawa2 nak bt presentation ni.. hm. over kan.

lepas je ahad ni nnt, aku kena stay up lagi sebb esoknya Isnin, aku ada presentation kelas Law. mace tahik. semua nak present. semua nak dgr suara aku. nah ambiklah. ambiklah kotak suara saya ni. hahaha

dan last but not least, lusanya, Selasa ada kelas Art dan kena hantar sketchbook dan lukisan keratan rentas kepala org.

and im gonna die.....

 *ouh saja masuk gambar ni sbb aku suka. AB 2 w/ En. Taufiq. kelas Architectural Drafting Semester 1. i miss this class :)


No comments:

Post a Comment