Wednesday, July 10, 2013

...

hai hai hai .. aku tgok Betty, Betty tgok aku dgn muka toya dia. mesti dlm hati dia ckp 'hek eleh pehaaaaaaal lah minah ni dok tak puas hati dgn aku hah ?! aku ni ibu mengandung okay ?!'

hahaha. 

kesah plak aku kan.. aku annoyed betul dgn si Betty ni. muka tak pernah nya nak senyum ! masam memanjang.. dah mcm ada masalah negara je 24 jam.. kerut dia perghh macam org tgah nak fikir nak beli baju raya color apa.. bengis dia macam org nak ambik sgt anak dia.. berapi aku.. 

aku munsykil betul sape lah yang pg kerjakan Betty smp dia pregnant. setahu aku lah, 24 jam dia sebuk kedepan keblakang dalam rumah aku.. buat rondaan tak pernah berhenti.. naik atas meja, turun, naik atas mesin basuh, turun, pg ruang tamu cakar sofa jap, datang dapur balik. haaa tu je kerja dia. kot ye bosan sikit, dia pecahkan pinggan. tapi acane bleh pregnant ? haha. munsykil kan kan ? nak kata si Betto, dia balik je tau pegi makan, lepas tu ngantuk masuk bilik tidur jap, lepas tu check out rumah. cri makwe lettewww. 

tu baru Betto dgn Betty. belum lg anak Betty 3 ekor si kuranghajar ni.. grrr boleh kurus aku layan diorang.. skrg dah pandai daaaaah masuk guna tgkap.. ajaran Tok Guru Betto lah ni.. keluarkan ikut pintu , masuk ikut tingkap. lepas tu pecah mangkuk boleh lg main kejar2 dgn kaca yg berterabur tu.. erghhhh fengsaaaan.. lama2 aku bleh kena darah tinggi ni. haha. over jap.

eh. aku kuat membebel kan. haha. dah mcm macik2.

ouh upu nak keluar dah ni. semua kalau bleh nak post debaran diorg. lepaks okay ? ada rezeki ada lah.. kalau tak ada bleh cuba jalan lain. lepaks minum nescafe dulu okay ? 

first choice aku konfem lah architecture. second aku letak qs. dapat antara 2 ni pun aku dah okay dah.. kalau dapat archi Alhamdulillah sgt2.. parents aku nak sgt aku jd arkitek. bangga lah kononnya.. kalau dapat qs pun Alhamdulillah jugak.. banyak okay scholar company yg nak guna qs.. at least keluar blaja nnt dah ada kerja.. okay whaaaaaaaat.. tgok lah rezeki aku kat mana nnt.. haha. 

okay, baaai :) muah

No comments:

Post a Comment