Thursday, July 18, 2013

blablabla

hai hai hai
bnyak bnda nak tulis
tapi malas. malas gila nak bt smua bnda.
malas nak mandi. malas nak tgok tv.
malas nak gosok gg. malas nak keluar.
malas malas malas. betul lah ada sorang jr tu ckp,
'kau ni pemalas'. kurang hajar kan. pang sekali kang. haha

balik dr terawih td tgok2 Betto still ada kat rumah.
apa maksudnya ? maksudnya dia tak jumpa mana2 jln keluar..
dan dia tak kenyang lagi sbb adik aku letak dia dlm bilik.
so aku keluarkan, dia terus dgn badan gendut dia tu pg smbg mkn.
lepas tu mundar mandir dlm rumah. duduk sekejap smbil goyang2 ekor.
nak tau.. anak2 Betty JELES ya amat dgn ekor Betto yng berbulu tu..
dah lah bulu panjang gebu pulak.. maka, mereka pun main tarik2 ekor
Betto dan menyebabkan Betto lg tak sabar nak keluar rumah. hmph !

ibu kata Betto ada tuan lain. tidur rumah tuan lain.
berak tempat lain. balik rumah aku just utk makan. 
lantak lah kau Betto. asalkan kau balik bawak perut gendut kau tu.
stay healthy and dont die okay ? hahaha. amin..


eh, macam entry utk Betto plak. kahkahkah. 

ouh.. UPU dah keluarrr.. yayyy *balingmercunpop2*
so, dapatlah apa yg diharapkan.. Alhamdulillah. 
maka start 1 Sept ni mulalah kerjaya *eceh baru aku sebagai
pelajar Sarjana Muda Sains Seni Bina or nak modern sikit,
Bachelor of Science Architecture kat UM slma 3 tahun..
insyaAllah. jap nak upload gambar.. heh  kelam. haha

tadaaaaaaaa. ni lah dia huah3. 
aku dapat kolej kediaman 4. jauh bak hang
dr fakulti.. tapi okay2 lah.. depan Food Court Village
gila bnyak makan sedap2 okay. hmm bai2 lah nak kurus semua
azam dr 4-5 tahun lepas tak pernah nak jadi. hahah
yg bestnya, Aimi dapat kolej sekali.. Nana dgn Ahnaf kolej sebelah. 
boleh bukak tingkap main lambai2 je.. hahah. Nizam je..
hahha.. tercampak ke Kolej 5. tak de lah jauh mana..
basah ketiak jugak lah.. hahaha..

lagi apa eh.. jap fikir jap.. hmm..

ouh, ptg tadi aku tgok satu cerita ni..
BEAUTIFUL CREATURES.
uuu best2.. tapi seram sebnrnya..
berdebar2 aku tgok sorg2.. hahaha
hero tu hensem. heroin tu, hmm lawa aku lg kot.
kahkahkah.. tade lah..istighfar2..
hri tu kan, aku suggest lah kat kawan aku sorang ni,
movie2 BI yg best.. dia ni tau layan korea je..
hahah.. lepas tu boleh dia ckp aku,
'apehal tgok movie BI semua ni ? Muet tak Band 6 pun'
kahkahkah. ... kuranghajar

okay, bai muah <3
xoxo *gaya nizam*

kenyit sikit :)


No comments:

Post a Comment