Monday, July 22, 2013

sembilanbelas, nineteen

haaaai,
haha.. hamboi sekarang sejak 2 menjak
Nizam dah ada Line, WeChat segala ni, sekejap
dia wechat, sekejap dia guna Line.. terasa 
femes sekjap okay, Nizam ? hahaha..
kau jgn cuba nak atasi kefemesan aku okay.
KENNNNNNNN-NOT !! haha

tamau cite pasal Nizam.. haha

ouh nak ckp pasal terawih malam ke-14 ni..
malam ni sangat tenang dah aman kalau nak banding 
dgn malam2 sebelum ni.. hamboi, dah macam raya !
dia pny mercun tu dah level bahu aku terangkatlah ..
punya lah terkejut !! nasib baik tak telepas 'oi mak kau' ke apa !! 
tak ke batal solat aku macam tu. hahaha.. 

tapi malam ni, hambooooooooooi..
aku sampai je surau, elok duduk semua dalam satu saf..
hahahha.. kalau semalam, boleh diorg main GALAH PANJANG ?!!!
perempuan okay perempuan !! elok org nak bg salam , 
masing2 duduk tahiyat akhir. kuranghasam. haha..
aku rasa hari ni diorg kena marah kot dgn macik2 kat saf2 dpn..
hahha.. bunyi mercun pun alaaaaaaah2... soft je haaa.
bunyi mercun murah lah katakaaan.. habis duit lettew.. hahahah

banyak plak bebel malam ni. haha.

ouh, sbnrnya nak ckp satu bnda ni.. 
aku rasa dunia ni penuh dgn hypocrite ppl..
like seriously weh, kat FB, kat Twitter LAGILAAAAAAH !!!
so, im not into Twitter sgt.. mcm berapi je aku bacaa tweet org2 mcm ni..
dlm Twitter lain, dlm reality lagi lain !! dpn kawan2 laaaaaaaagi lah lain..
kita boleh kenal org tu mcm mana. and buat aku rasa 'blerghhhh... dia ni...'
tiap kali aku baca tweet dia.. so dri pahala puasa aku ni habis,
dan puasa aku tak dapat apa2.. aku tak bukak twitter. 
at least fb ada benda2 ilmiah aku boleh baca. insyaAllah...

or.. aku rasa aku je yg exaggerate dlm satu2 hal..
sbb... aku ni seorg yang hmm.. pendendam.. 
so aku cuba elakkan dri tak suka sesiapa and gaduh dgn sesiapa..
aku susah nak let go, faham. so just lets be free and enjoy and young. haha

aku ada google jugak sifat2 diri from tarikh lahir
aku tak percaya 100%.. tp dri situ kita bleh tau diri kita ni mcm mana..
and the interesting part is... jap aku upload. 
kelam kan ? wat evaaaaaahh

hahaha.. nampaaaaak taaak satu perkataan tu ?
dendaaaaaaam.. haha.. sape yg nak ada sifat dendam kaaan..
kan best kalau jd someone yg terima je apa org buat
org buat taik pun, okay tape.. aku suka taik2 ni...
hahahhahaha..

aku ingt lagi, waktu aku pindah seratas time form4,
ada sorang mamat ni bajet je .. dia dah lah form 4 lama..
pastu nak gaduh dgn aku form 4 baru yg noob gilaaa ni..
gila apa, sampai spm org dok minta2 maaf pun,,
aku dgn dia sorry aaaar.. ckp pun tak okay !!
sampai sekarang aku tak bleh ckp dgn diaaaa.
gaduh sbb minta belanja je pun.. ya Allah...
selekeh gilaaaa kan.. hahahha

so, stop being hypocrite, ppl..
jgn marah2 okay..
bai, muah <3

salam ramadhan :) jgn lupa niat.

No comments:

Post a Comment